Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?
Skulle vilja lära mug squirting, nån som har något tips. Vill gärna lära mig fontän orgasm också . Kan tillägga att jag är kvinna.
Skulle vilja lära mug squirting, nån som har något tips. Vill gärna lära mig fontän orgasm också . Kan tillägga att jag är kvinna.
Squirting och fontänorgasm är väl ändå samma sak?
Träna på att slappna av i hela kroppen just när du känner att du är på väg att komma, det är det bästa tipset jag kan ge. Och så knipövningar så klart. Om du har råd så kan du köpa en Womanizer också, de ger otroliga orgasmer.
Själv började jag inte squirta förrän jag hade fött mitt första barn.
J: Tack för många bra tips!
Skulle hörna vilja kunna lära min man sån där massage dom jag har sett på vissa filmer:)
Skulle hörna vilja kunna lära min man sån där massage dom jag har sett på vissa filmer:)
Råden du fick ovan är det väl inget fel på, men det räcker inte nödvändigtvis heller. Vet inte vad slags massage du tänker på, men jag har iaf beskrivit min metod utförligt i en annan tråd. Jag tror många tjejer behöver den "mekaniska hjälpen" för att det ska spruta. Gäller givetvis inte alla, men mitt sätt har visat sig vara väldigt pålitligt i alla fall...
Och ja, squirt och fontän är samma sak
Vilken tråd är det då? Min pojkvän vill så gärna jag ska komma så.....flera av hans ex har gjort det och han tycker det är supersexigt. Jag kan inte, men skulle så gärna vilja lära mig!
Svarade medan jag skrev....tack :)
Vilken tråd är det då? Min pojkvän vill så gärna jag ska komma så.....flera av hans ex har gjort det och han tycker det är supersexigt. Jag kan inte, men skulle så gärna vilja lära mig!
Det kräver en man som vet vad han gör, helt klart. Måste ju till en viss teknik och att man som tjej känner sig trygg och kan slappna av.
Det kräver en man som vet vad han gör, helt klart. Måste ju till en viss teknik och att man som tjej känner sig trygg och kan slappna av.