JanuaryBaby skrev 2016-05-05 11:17:55 följande:
Hej alla! Jag hoppar in här:) är i vecka 4, bf 17 Jan -17. det här e mitt tredje barn, testade mig super tidigt men hade känningar redan nåra dagar efter ÄL å magkänslan stämde bra:)
Mina kids e snart 8 å 6 år så jag känner mig lite rostig men det kommer nog falla naturligt snart:) har redan gått upp ett par kilo innan plusset för jag va för smal men det känns ändå så himla mkt nu när magen e super svullen konstant. Nån annan som har samma problem?
Jag har inte vägt mig på länge men svullen känner jag mig i alla fall. Idag kunde jag inte knäppa jeansen utan fick sätta en snodd genom öglan och runt knappen. Hoppas det går över för jag vill inte börja med preggobyxor redan.
Vet inte om det är cravings men jag har varit väldigt sugen på mjölk och oboy på sista tiden. Och jag är väldigt törstig hela tiden.
I övrigt har jag inte så mycket symptom just nu men det hade jag inte förra graviditeten heller. Fick dock foglossning i v 10 som jag hoppas slippa denna gång men troligtvis blir det väl snarare värre än sist.