BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
????
Hej!
????
Hej!
Jag har precis plussat idag på äl+9 och om allt går bra så kommer vi få vårt andra barn omkring den 17 januari :)
Det kanske är lite tidigt för mig egentligen att hoppa in i denna tråd eftersom jag inte passerat bim ännu men det struntar jag i nu. Jag är bara sååå glad för det där svaga rosa strecket som dök upp på stickan.
Vi har en 1,5 åring som kommer hinna bli 2 år 3 månader ungefär innan lillasyster eller lillebror kommer.
Ska vi påbörja en bf-lista?
Bäbiiiis - BF 17 januari
Hej är också gravid tänkt den 3 januari 2017, skall träffa barnmorskan imorgon är på vecka 6 (5+0) idag. Är det någon mer som känt av illamående? Denna morgonen var hemsk.
Hej! Hoppar in här jag med. Har även jag plussat tidigt och inte heller passerat bim än men efter att ha gått igenom tre positiva test vågar jag äntligen tro att det är sant. Bf kommer att vara kring 14 januari om allt fortsätter som det ska. Första barnet för mig och min sambo så allt är så spännande!
Har dock dragits med illamående och sura uppstötningar redan nu såhär tidigt vilket såklart gör mig orolig för hur resten av graviditeten kommer att se ut, haha.
Hej!
Jag har precis plussat idag på äl+9 och om allt går bra så kommer vi få vårt andra barn omkring den 17 januari :)
Det kanske är lite tidigt för mig egentligen att hoppa in i denna tråd eftersom jag inte passerat bim ännu men det struntar jag i nu. Jag är bara sååå glad för det där svaga rosa strecket som dök upp på stickan.
Vi har en 1,5 åring som kommer hinna bli 2 år 3 månader ungefär innan lillasyster eller lillebror kommer.
Ska vi påbörja en bf-lista?
Frankmatte - BF 3 januari
Bäbiiiis - BF 17 januari
Bim-lista (fyll på själva):
Franksmatte - BF 3 januari
Linsalusen - BF 3-4 januari
Jossaaan - BF ... januari
Cocos1 - BF 14 januari
Bäbiiiis - BF 17 januari
Hänger på jag med! Gick in i v.6 idag så har enligt min kalender bf den 2 januari :) har haft några missfall tidigare så just nu älskar jag att må så dåligt som jag gör. Haha! Har bokat tidigt ultraljud nästa fredag för att se om vi kan se något som lever :) håller tummarna för att det går vägen denna gång!
Hej! Hoppar in här jag med. Har även jag plussat tidigt och inte heller passerat bim än men efter att ha gått igenom tre positiva test vågar jag äntligen tro att det är sant. Bf kommer att vara kring 14 januari om allt fortsätter som det ska. Första barnet för mig och min sambo så allt är så spännande!
Har dock dragits med illamående och sura uppstötningar redan nu såhär tidigt vilket såklart gör mig orolig för hur resten av graviditeten kommer att se ut, haha.
Bim-lista (fyll på själva):
Emsan91 - BF 2 januari
Franksmatte - BF 3 januari
Linsalusen - BF 3-4 januari
Jossaaan - BF ... januari
Cocos1 - BF 14 januari
Bäbiiiis - BF 17 januari
Hej! Är i vecka 5 (4+4) med bf 5/1. Mitt första barn.
Jag har illamående och molvärk, men väldigt milt
Har ni berättat det för någon utom pappan? Om inte - när tänker ni göra det? Min sambo tycker inte att vi ska säga något förrän v 12, men jag håller inte med. Skriver inget på fb förrän efter ul, men de närmsta vill jag ändå dela vår glädje med!