cocos1 skrev 2016-05-04 11:30:28 följande:
Åh vad spännande att vi redan är så många i gruppen! När är det man kan göra vul, är det efter v.6? Är det något man själv får ta initiativ till eller blir man frågad om det?
Känner mig så okunnig men det är trots allt första graviditeten och har inte många i min närhet med små barn så jag vet inte så mycket som jag hade hoppats att jag skulle veta vid det här laget haha!
Har i alla fall hittills gjort 4 test där alla varit positiva, känns fortfarande så overkligt dock!
Hur går det för alla att anpassa sig efter graviditeten, exempelvis dra ner på kaffet och sådant? Min huvudvärk pga att jag dragit ner på kaffet är inte nådig kan jag berätta, haha.
Man får boka det själv om det inte finns någon speciell anledning för att göra tidiga ul/vul :) brukar dock kosta en del..
För mig går det helt okej. Kom på mig själv med att äta salami mackor häromdagen bara. Det är nog det svåraste för mig. Salami, parmaskinka, goda ostbrickor. Äter det iallafall två gånger i månaden här hemma. Minst. Älskar det! :D