Inlägg från: JanuaryBaby |Visa alla inlägg
  • JanuaryBaby

BF januari - 17

Hej alla! Jag hoppar in här:) är i vecka 4, bf 17 Jan -17. det här e mitt tredje barn, testade mig super tidigt men hade känningar redan nåra dagar efter ÄL å magkänslan stämde bra:)

Mina kids e snart 8 å 6 år så jag känner mig lite rostig men det kommer nog falla naturligt snart:) har redan gått upp ett par kilo innan plusset för jag va för smal men det känns ändå så himla mkt nu när magen e super svullen konstant. Nån annan som har samma problem?

• JanuaryBaby

[quote=76599958][quote-nick]linsalusen skrev 2016-05-06 07:40:59 följande:[/quote-nick]Jag vaknar alltid runt 7 eller halv 8 varenda morgon, dagarna är jag trött. Någon mer med ganska mkt mensvärk från och till? :)[/

Jag vaknar oxå tidigt å drömmer väldigt livligt. Jag har innan fått den extrema tröttheten lite längre in i graviditeterna men sånt e ju så olika från gång till gång. Men maten är det verkligen skillnad på!

• JanuaryBaby

Jag hoppas att jag kan köra på me mina vanliga kläder så länge som möjligt. gick upp ca 20-25 kilo me dom andra kidsen å det vill jag inte göra om!

• JanuaryBaby

Min telefon bråkar me mig när jag ska försöka uppdatera BF listan, men jag har oxå den 17 Januari :)!

• JanuaryBaby

]franksmatte skrev 2016-05-06 11:30]I feel you är rätt rädd för att bli ännu större än vad jag är idag 85kg till mina 165cm så därför fick jag en remiss till en dietist men sen var det också för att jag har familjemedlemmar med diabetes och dom ville la hålla lite bättre koll på mig då.jag hoppas på att jag skall kunna träna så långt in i graviditet som möjligt.[/

Min plan e oxå att träna så långt det går. Jag ska inte klaga på min vikt alls, ligger nu på ca 55 till mina 158 cm men vet att min kropp inte mådde så bra me den extrema vikt uppgången från sist. Ska tänka mer på vad jag stoppar i mig å promma å cykla mkt. Vi får peppa varandra!

• JanuaryBaby

]franksmatte skrev 2016-05-06 11:30]I feel you är rätt rädd för att bli ännu större än vad jag är idag 85kg till mina 165cm så därför fick jag en remiss till en dietist men sen var det också för att jag har familjemedlemmar med diabetes och dom ville la hålla lite bättre koll på mig då.jag hoppas på att jag skall kunna träna så långt in i graviditet som möjligt.[/

Min plan e oxå att träna så långt det går. Jag ska inte klaga på min vikt alls, ligger nu på ca 55 till mina 158 cm men vet att min kropp inte mådde så bra me den extrema vikt uppgången från sist. Ska tänka mer på vad jag stoppar i mig å promma å cykla mkt. Vi får peppa varandra!

• JanuaryBaby

Det e samma här me sömnen!! Vaknar en gång i timmen å drömmarna e ju helt galna å sen e jag super pigg vid halv sju! Tur det för jag har en morgon pigg 5 åring hemma:). Sen e det stor skillnad på brösten på bara nån vecka. Enorma å sååå känsliga. Inge katastrof illamående än men det hade jag inte me dom andra två heller. Håller tummarna att det håller sig så!

• JanuaryBaby

[quote=76618686][quote-nick]AG11 skrev 2016-05-12 17:42:52 följande:[/quote-nick]Vi är två! Jag svullnade upp som en tok för 1v sen (v3) å är ännu svullen. 3+5 nu

Samma här! Är 4+2 nu å jag ser ut som att va i 5 mån på kvällarna å svullen i ansiktet. Det här e mitt tredje å det sägs ju att magen formas snabbare ju fler barn man fött å jag vill kunna dölja det ett tag till...

Svar på tråden BF januari - 17