BF januari - 17
Då hoppar jag in här också! Enligt sista mensen har jag bf 12/1 men enligt mig 17 januari
Är i v 5 (4+3) eller v4 (3+5)
Då hoppar jag in här också! Enligt sista mensen har jag bf 12/1 men enligt mig 17 januari
Är i v 5 (4+3) eller v4 (3+5)
Här kommer molvärk och illamående lite då och då. BIM i morgon..
Någon som har haft först väldigt svaga test flera dagar innan BIM och sen starka efter? Mina har ökat med bara ytterst lite per dag. Men digitala visar gravid.
Man blir ju nojig när de inte ökar snabbare. Med sonen plussa ja ganska starkt vid BMI
Halten hormon ökar var tredje dag. Så oftare än så är inte lönt testa. Jag köpte CB med veckoindikator. Kändes bättre.
Visst är det så som du skriver, att den visar hur många veckor sedan ägget befruktades? :)
Jag hade ÄL utslag både 26 och 27 april. Så någon av de dagarna kan ägget ha befruktats eller någon dag senare (Som jag har förstått det kan ägget släppa lite olika)
Mitt digitala test idag visade 1-2 veckor. Det borde väl vara bra?
Ja jo i för sig. Väntar ju som sagt inte mitt första så TS får hojta i värsta fall. :)
Nån som har koll på vart i Sthlm man kan få VULtider snabbt om man ej har remiss? I typ v 7
Jag har bokat på vasamamma :) dom har tidiga ul varje fredag. Alla tider fanns dock inte med på nätet men jag mejlade. Dom verkar ha bra med tider :)
Den 27.e :D på fm. Och du? :)
Var där idag! Ska dit igen om tre veckor den 3 juni :)
Vanligt ultraljud på magen gör dom :) bra om du är kissnödig. Haha