• jazze

BF januari - 17

Hoppar också in här! Jag är i vecka 7 (6+0) och enligt min sista mens skall jag ha BF 1/1 2017. Har inte varit på ett vul ännu och är rädd att det inte är ett foster därinne :(. Jag har varit gravid en gång tidigare för ca. 1 år sen och då var det inget foster som hade börjat växa, det fanns bara en tom säck. Jag har inte särskilt mycket symptom heller så är nog ganska orolig.

• jazze
    Emsan91 skrev 2016-05-09 11:58:49 följande:

Precis samma här! :) går in i vecka 7 imorgon. Var också gravid för ca ett år sen och dom kunde inte hitta något foster då.. :/ nu har jag bokat tidigt ultraljud på fredag! :) har inte heller så mycket symptom så det ska bli skönt att få se vad som pågår därinne :)

Vad skönt att höra att nån är i en likadan situation! Jag skulle gärna villa veta hur de gick efter att du varit på vul :). Jag vet inte riktigt än om jag beställer en tid till vul eller om jag väntar så att det är riktigt säkert att man kan se ett tickande hjärta på fostret (som hoppeligen finns därinne). Det är så svårt att inte gå omkring och oroa sig. Jag är så rädd att det skall bli mf eller något för att från vecka 6-12 är det så mycket som skall utvecklas hos fostret.
  • jazze
    Emsan91 skrev 2016-05-09 17:12:05 följande:

Ska absolut berätta hur det gick! Det är långa dagar till fredag nu.. haha :) Jag går och oroar mig hela tiden - försöker tänka att det kommer gå bra, men det är svårt :( hoppas veckorna går fort utan komplikationer! :)

Jag tror att man kommer långt då man försöker tänka positivt! :) ja jag hoppas också att veckorna går fort utan komplikationer och de gör dom säkert! :)
  • jazze

Jag har inte heller känt av något annat än molvärken som inte är så kraftig. Igår kände jag av ett hugg i livmodern och tidigare idag kom det igen. De liksom kommer plötsligt och är över direkt. Är orolig jag med :(.

Svar på tråden BF januari - 17