Inlägg från: Taramara |Visa alla inlägg
  • Taramara

BF januari - 17

Hej här är en som inte skulle haft en januari bebis då jag va beräknad den 27/12 men nu blir det en iaf :) nu får jag bara hoppas han kommer snart när man är på övertid :)

• Taramara
    franksmatte skrev 2017-01-01 19:05:32 följande:

Samma här, hoppar för fullt på min pilatesboll och dricker hallonbladste för glatta livet men inte händer det något..det är dags att vräka min lilla inneboende nu känner jag. Släktingar ringer i ett och vänner sms och frågar om det har hänt något än och jag börjar bli trött på.att svara dom. Men men den kommer när den kommer bf +3 än så länge..

Jag känner mig mer stressad över att alla undrar för är själv på vräkningsnivå och blir bara frustrerad för varje dag som går så jag har stängt ner telefon lite känner att jag vill vara ifred med maken.

Är det första barnet? Hjälper hallonbladsteet nåt?
  • Taramara
    franksmatte skrev 2017-01-01 21:24:55 följande:

Japp det är första barnet och nä kan inte direkt påstå det, händer fan ingeting men det smakar gott iaf :) testade att knulla igång något imorse men det funkade inte heller. Man börjar ju bli lite uttråkad jag har ju gått hemma med graviditetspenning sedan 1 november och börjar klättra smått på.väggarna.

Färdknäppen funkar inte för mig iaf har provat flera ggr om så det är inget för mig tappat lusten helt :/ jag har klättrat på väggarna ett tag försöker att tänka att det snart är på G för mig är det tredje barnet och har inte varit med om detta sega innan så är en ny upplevelse.
Svar på tråden BF januari - 17