BF januari - 17
Skönt med influensavaccinet! Jag har varit förkyld sen 10 november så jag har inte kunnat ta.. När det väl känns som att det lagt sig lite så blommar den upp igen... Hoppas bara på att jag inte får influensan (brukar vara skonad från sånt..) Gött också att du slapp bli hängig (även om man blir mindre hängig än att faktiskt få influensan!)
Min bebis har legat rätt i typ 4-5 veckor minst. Trycker jävligt mycket neråt och magen har också sjunkit... Sparkar dock ut mot magen (och där sitter ju moderkakan) så slipper revbens- och ryggvärk! Skönt. :)
Hade gärna också fått ett studiebesök på BB så man fick se hur det ser ut och får reda på hur det funkar! Skönt, kan tänka att man lugnar sig ännu mer om man har en bild av hur allt ser ut.
Idag tänkte jag förlossningsväskan ska packas! Eller börjas på i alla fall. Så man får lite ordning. Alltså, igår var det förmodligen 2 veckor kvar. Helt sjukt!! Galet och allt. Minns liksom hur de där första 12 veckorna segade sig fram och man tänkte att man aldrig skulle komma hit... Åh vad jag längtar till att få träffa livet där inne nu (och att det faktiskt nu är en fullgången bebis i magen, hur häftigt är inte det???!!!)
snart kommer alla här skriva NU har vattnet gått! så kul!!