thecoc skrev 2017-01-26 10:52:26 följande:
Undrar om slemproppen gick nu? Varning för TMI - men hade rätt kraftiga flytningar och nu kom det som en gulaktig gelé på pappret när jag torkade mig. Det var inte jättemycket men lite grann och har inte haft så förut. Vet att det inte behöver betyda nånting men varje tecken på förändringar i underlivet ser jag som positiv :P
har också jättemycket flytningar.. så jobbigt måste ha en liten binda för annars måste jag kolla om vattnet gick...lite mensvärk på det men annars är det inget...
man letar täcken överallt:))
fernandasmamma skrev 2017-01-26 11:32:29 följande:
Ja jag verkligen hatar o ha ont i nacken speciellt nu när man inte kan ta starka tabletter eller Voltaren gel
Men idag känns det lite bättre *peppar peppar*
Usch vad jobbigt för dig o inte kunna sova
Jag sover ganska okej men inte sammanhängande
Ivana1988 skrev 2017-01-26 00:27:47 följande:
Nej vad tråkigt.. får också ont i nacken men det är mer att jag sover så dåligt... kan inte sova på nätterna... somnar runt 1 o vaknar innan 6.... börjar bli riktigt irriterad men vad ska man bli trött av om man ska bara ligga o titta på tv.... ush nä är verkligen trött på allt nu....
Jag verkligen hatar att ha ont i nacken speciellt nu när jag inte kan ta starkare tabletter eller Voltaren gel
Känns lite bättre idag iaf..
*peppar peppar*
Stackare det är skit att inte kunna sova
Jag sover hyfsat bra fast intr direkt sammanhängande..
Så sover bort en stor del av dagen istället o vaknar typ tolv-ett..
jo ush, jag somnade kl 2 idag och vaknade varje time för jag var tvungen att kissa och gick upp 6... det var allt.. pigg nu med datorn ... helt otroligt fattar inte själv hur jag orkar! jag vill lägga mig och sova eftermiddag men det går inte:))
nu ska jag ta 3 koppar av hallonbladste och varmt bad och mannen får jobba och massera idag... oxytocin ska flöda haha