• Claudia95

    gpunktsorgasm?

    Varje gång jag har sex känner jag mig kissnödig. Ändå ser jag till att kissa innan för att inte behöva avbryta sexet. Trots det kan det ibland hända att jag måste avbryta ändå eller bara hoppas på att min partner är nöjd snart. Jag tycker sex är skönt och jag älskar honom men att jag känner mig kissnödig är obehagligt. En gång fick jag avbryta precis när han var på väg att komma, jag bara puttade bort honom o sprang in på toan. Från ingenstans nästan var det som om jag skulle kissa ner mig. När jag väl satt på toan tog det en stund innan det kom något. Typ som om min kropp inte alls hade det där akut behovet av att kissa. Som om den var inställd på sex o inte toalettbesök. Därför började jag fundera på om det kanske var en Gpunktsorgasm som var på väg men på samma gång är jag livrädd för att kissa ner mig. Men detta har blivit ett problem för mig.

    Snälla hjälp mig.

  • Svar på tråden gpunktsorgasm?
  • vargveum

    Du var nog på väg att få en fontänorgasm. Vanligt att man känner sig kissnödig då. Tricket är att slappna av och tvärtemot din instinkt ska du inte hålla tillbaka, tvärtom skjuta på och krysta utåt. Fontänorgasmer brukar vara en stor njutning för båda, så lycka till!

  • fae

    Känslan av att bli akut kissnödig men ha svårt att kissa kopplar jag ihop med fontänorgasm, så håller med om att det låter som att det var en sådan på G där. Det är inte farligt att känna sig kissnödig. Många såna här funderingar och oro på detta forumet på sistone.

Svar på tråden gpunktsorgasm?