• vssaa

Pappa umgås mycket med dottern.

Hej,

jag är en 21 årig mamma till en 1,5 år liten flicka. Hon går inte på dagis, jag pluggar och pappan jobbar kväll. För att jag ska kunna plugga och städa hemma brukar han ta ut henne på morgonen till parker osv. sedan kommer dom hem, då har jag lagat mat så vi äter, går ut lite till eller leker hemma och sedan går han till jobbet så då leker jag med dottern och nattar henne sedan.

Min fråga är, är jag en dålig mamma för att pappan får "göra så mycket" eller för att jag inte följer med ut på morgonen och han har henne?

Har nämligen hört mycket av hans familj att "han alltid har henne" osv.

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Pappa umgås mycket med dottern.
  • vssaa

Tack så jätte mycket för alla era svar! :)

Ja precis, jag känner också så att det är lika mycket hans barn. Skulle jag ha henne hemma när jag pluggar skulle hon inte kunna få lika mycket uppmärksamhet av mig, skulle det vara bättre då? Ett barn behöver väl sin pappa lika mycket som sin mamma.. Att se mig som dålig bara för det och att ingen tänker på att jag faktiskt har henne resten av tiden/kvällar osv. tycker jag är ganska jobbigt. Jag ger min dotter all uppmärksamhet tiden jag har henne, utan mobil och utan att göra annat. Blir lite ledsen när folk ser mig som dålig bara för att hon får vara lika mycket med sin pappa, utan mig.

Svar på tråden Pappa umgås mycket med dottern.