Pappa umgås mycket med dottern.
Hade det varit tvärtom så hade INGEN gnällt. Det är bara på grund av de jävla könsrollerna som folk piper. Idioter!!! Det är lika mycket hans barn. Jag tycker faktiskt att din sambo är skyldig dig att fräsa ifrån. Hade min sambo blivit behandlad sådär av min familj hade jag absolut fräst åt dom. Stenåldersmänniskor!!
Nu är inte min familj sån dock. Pappa har alltid varit med oss, följt med oss till sjukhus, lekt, lagat mat, plåstrat knän. Han var väl 75% och mamma 25% kan man säga, eftersom han jobbade skift. Det blev ju så att han kunde följa med på läkarbesök och sånt.
Kan berätta att när pappa fick sitt första barn på 70-talet så höll han på att slänga ut nån BVC-kärring i trappen. På den tiden gjorde dom ju hembesök. Hon frågade efter bebisen och pappa sa att hon låg i soffan och slumrade, när kärringen gick in blev hon halvt förskräckt och frågade var mamma var. "-Hon sover middag, hon har ont efter förlossningen och har ammat hela natten. -Men vem tar hand om bebisen??? -Jag..? -Men mamman måste ju vara här och ta hand om bebisen!!"
Farsan blev helt j*vla vansinnig.