• BBWLady

Svårt att komma (tjej)

Har du testat klitorissug? Eller en rabbitstav kanske? En gpunktsvibrator kan också vara bra. Och det är inget fel i att använda sådana saker för att komma. Somliga behöver extra stimulans för en orgasm och det är helt naturligt. Jag behöver oftast använda någon slags klitorisstimulator när jag vill få min orgasm. Ibland klarar jag det men fingrarna enbart, men jag har aldrig kommit vid enbart penetrering.

Att fantisera om sånt man blir kåt av kan också funka.

Varför det skulle vara bra att "lära" sig att komma utan hjälpmedel det förstår jag inte.

Det viktiga är att det är skönt. Och hur man gör det skönt spelar ingen roll.

Jag tror din största spärr är alla tankar på hur du bör komma... Istället för att du slappnar av och för det som funkar. Leksaker, porr, eller annat.

*BigLady*
  • BBWLady
    Flaskhals skrev 2016-04-26 09:40:53 följande:

Tack för era tips!

Med dildo menade jag vibrator, sorry:) det är endast vibrator jag lyckats komma med förutom när mitt ex (den enda kille som fått mig att komma) gick ned på mig.

Jag ser heller inget fel i att använda saker men skulle inte vilja vara beroende utav dem när jag har sex med någon. Jag vill kunna komma med framtida killar/pojkvän med utan att ha med en vibrator i väskan. Tror även vid sex mina tankar stoppar mig och jag vet det tar lång tid för mig och kan därför inte komma vid sex med någon annan. Tappar kåtheten lätt, även under samlag!

Samma sak händer när jag testar med fingrarna på mig själv, tappar kåtheten, blir inte alls upphetsad av det. Men det kanske är normalt ändå? Och normslt att alla inte kommer i början vid nya partners?

Men jäytte tack för tipsen, ser ändå fram emot lediga kvällar /helg och ska testa!:)

Du är helt normal. Alla är olika. Finns ju kvinnor som aldrig upplevt en orgasm ens. Försök att inte tänka så mycket på det.
    *BigLady*
Svar på tråden Svårt att komma (tjej)