• Sötsöt

BF Januari 2017

Hejsan svejssn! Hoppar in här hos er, pulsade nu ikväll, men Ska verkligen dubbelkolla i morgon bitti eller senare ikväll

Kan knappt tro det, sambon å jag har två missfall i ryggen så man vågar ju inte direkt njuta å ha ha de gött men men, tredje gången gilt får vi hoppas på:D

• Sötsöt

Hehe tack:D

Ballerinan skrev 2016-04-27 22:06:27 följande:

Grattis i förskott! :D

• Sötsöt

Grattis

Jag e lätt på en grupp på Facebook, hade det sist men slutade ju dok i missfall för min del men vilket stöd man då fick

Amie skrev 2016-04-28 00:52:49 följande:

Halloj! Hoppar också in här! Plussade nu ikväll igen, ÄNTLIGEN! Förhoppningsvis andra barnet, har en fullt frisk och sprallig liten pojke på 10 månader här hemma nu. Men har också 2 missfall och 1 utomkveds bakom mig.

Men positiva tankar <3

Tycker själv familjeliv är lite bökigt. Finns det intresse för en helt sluten/hemlig Facebook grupp. Har det med sonen som vi haft sedan vi alla plussade och det är jättemysigt att följas åt! (någon kanske redan tagit upp det, har inte läst igenom hela tråden :))

• Sötsöt

Nu är vi hundra här hemma, tog ett digitalt nu å de visade ju posetivt:D

Bf 8 januarie om min kalender stämmer!

• Sötsöt

Kanon va bra, säg till när du e klar så får du bjuda in oss:D

För mig förra gången hjälper de med salta kexs, å typ mint saker! Känner dok inte av någonting denna gången

Majanathalie skrev 2016-04-28 09:09:42 följande:

Håller med om Facebook grupp! :)

Förresten, är det någon som har tips vad man kan äta mot illamående?

Svar på tråden BF Januari 2017