• Iidith

BF Januari 2017

Jag är i v 4+4 och är beräknad till 2-3 januari Hade mf i v 7 den 5/3 men ta i trä så är vi gravida igen supersnabbt. Symptomen jag har just nu är att jag är med kissnödig samt att jag har ont i tjejmagen i perioder. Det gör inte ont hela tiden. Även lite molande värk i ryggslutet. Hoppas hoppas det går vägen denna gång!

• Iidith

[quote=76584880][quote-nick]linsalusen skrev 2016-05-01 07:27:22 följande:[/quote-nick]

[quote=76583037][quote-nick]Iidith skrev 2016-04-30 12:23:55 följande:[/quote-nick]

Jag är i v 4+4 och är beräknad till 2-3 januari Hade mf i v 7 den 5/3 men ta i trä så är vi gravida igen supersnabbt. Symptomen jag har just nu är att jag är med kissnödig samt att jag har ont i tjejmagen i perioder. Det gör inte ont hela tiden. Även lite molande värk i ryggslutet. Hoppas hoppas det går vägen denna gång!

[/quot

va också 4+4 igår,4+5 idag :)

[/

EXAKT samma! Stort grattis

• Iidith

Var ett tag sen jag skrev här nu :) Jag fick ju veta i v 4 att jag var gravid så det var rätt tidigt. Idag är jag i v 6+1 och igår kom ömma bröst som ett brev på posten. Dessutom ont i magen, och illamående till och från. Men värsta symptomen är att jag känner mig helt viljelös att göra något, orkar inte engagera mig på jobbet eller nåt. Så jobbigt! Vill bara sova hela tiden fast jag inte känner mig trött eller sömnig.

Nån som känner igen sig?

Svar på tråden BF Januari 2017