Inlägg från: LeyasMamma |Visa alla inlägg
  • LeyasMamma

BF Januari 2017

Hej alla!

Grattis till alla plus!

Jag hänger gärna med i denna tråden. Plussade precis nu ikväll. Blev så chockad att jag började skaka även om det är något jag längtat efter i månader. Jag va övertygad om att det va "kört" denna månaden efter många dagar med ägglossningstest som alla varit negativa, trodde min kropp hoppade över ägglossningen denna månaden, men tydligen inte ;) är väl i bim -5 nu om jag räknat rätt utefter när jag tror jag hade ägglossning:)

• LeyasMamma
    Meyazzz skrev 2016-05-01 13:43:51 följande:

vad har ni för symtom? Jag har haft magknip från äl, det är värre en dag och sen känner jag inget den andra dagen. Bf 3 januari. Mina bröstvårtor har ändrat färg och blivit jätte stora lite små ömma, men just magknipen och lös mage.. Är det normalt??

Jag har oxå en väldig magknip och gasig som inte är utav denna värld! Annars så har jag inte haft så mycket symptom än, kanske något litet illamående någon gång ibland och att benen somnar på nätterna :D sen är jag väldigt trött med och det kommer antagligen bli ett rent helv*te att hålla sig vaken i v8, upplevde förra graviditeten att jag va som tröttast i v8 :)
  • LeyasMamma
    TrippleM skrev 2016-05-02 12:20:28 följande:

Grattis alla!

Plussade för en vecka sen och hållar alla tummar att det går vägen denna gången. Hade MF i december och har enligt ÄL-stickor inte haft ÄL sen januari konstigt nog. :P

Kanske finns här fler från Göteborgstrakten?

Grattis till plusset! Hoppas att det går bra denna gången. Visst är de knasigt det där med äl-testerna? Jag hade oxå negativa tester hela april men det tog sig allt ändå :)
Svar på tråden BF Januari 2017