• Aurora82

BF Januari 2017

Hej. Hoppar in här. Testade positivt idag. Hade MA ibjanuari och inte haft regelbunden mens sedan dess så lite osäker på hur långt gången jag är, digitalt test säger jag är i v 4-5. Jag födde en liten pojke i v 22 i hostas, han hade ett allvarligt hjärtfel och den grav avbröts så han finns tyvärr inte med oss. Vågar inte ta ut ngt i förskott efter allt som hänt. Men hoppas så innerligt det är min tur nu!

• Aurora82
    Majanathalie skrev 2016-04-30 06:39:02 följande:

Okej, annars är gruppen hemlig också :)

Får jag va med i gruppen? Är den hemlig så att ingen kan se den?
  • Aurora82
    louise1992 skrev 2016-05-04 17:48:28 följande:

Hej! Jag förlorade min dotter, endast två dagar gammal i november 2015, jag är nu (tidigt)gravid igen och väldigt nervös inför allt som kan ske.. Hur är ditt psyke denna graviditet?

Jag är lite nojjig, önskar jag kunde gömma mig i säkerhet i 8 månader. Men vet jag inte kan styra över vad som sker. Tror jag är lite distanserad än, säkert för att skydda mig själv. Jag hoppas jag kommer kunna njuta av graviditeten men det känns osannolikt. Hoppas det ger med sig. Mår fortfarande väldigt dåligt över vad jag gått igenom. Mkt självförakt mm. Hur är ditt psyke? Hoppas det går bra för oss båda efter våra förluster <3
  • Aurora82
    Majanathalie skrev 2016-05-04 10:01:49 följande:

Ja det har jag, men kan inte bjuda in någon utan att veta namn osv :)

Har du fått mitt PM?
  • Aurora82
    Lizzie09 skrev 2016-05-07 13:31:01 följande:

Jajjemän, skriv ett pm till Majanathalie så hjälper hon dig :)

Skrev till henne för flera dagar sedan men händer ju liksom inget :/
  • Aurora82
    Majanathalie skrev 2016-05-07 20:32:53 följande:

Jag svarade att jag inte hittade dig och att du skulle prova söka upp mig men inte gjort :)

Inte fått ngt svar från dig vad jag kan se. Men nu löste det sig :)
Svar på tråden BF Januari 2017