BF Januari 2017
Jag önskar så mycket att jag ska vara gravid, jag drömmer till och med drömmar om det, men jag vågar inte göra gravtest av rädsla att det ska vara negativt. Jag och min pojkvän hade inga som helst planer på att bli gravida men vi hade sex kring ägglossningen (avbrutet samlag) och ca 1-2 veckor senare började jag lägga märke till olika symptom som jag aldrig upplevt tidigare. Jag som är en frisk människa i övrigt blev fundersam och googlade såklart (haha) och alla symtom stämde med "tidiga graviditets tecken". Då planterades ett frö om att det kan finnas liv i min mage och sen dess vill jag inget hellre än att det ska vara sanningen. Nu när mensen är sen (vilket den aldrig är annars) och inga tecken på att den ska dyka upp är inom synhåll så växer såklart hoppet. Men just för att jag så innerligt vill vara gravid så tror jag att jag inte är det. Kanske konstigt och ologiskt men så är det.. Ska köpa test idag och testa imorgon bitti (bor i LA för tillfället så det är eftermiddag här nu). Om jag är gravid så blir det en januari bebis.