Nykär15 skrev 2016-05-24 09:36:22 följande:
OM du är på BIM-2 så borde du väl vara i vecka 3+4? Jag är på BIM idag och är då på 3+6
Men kanske har med lutealfasen att göra...
Jag hade med svaga test men idag är det tydligt starkare, så skönt! Lägger bild strax så du kan se. Men plus är plus oavsett styrka, huvudsaken är ju att det ökar som det ska.
Ha med missfall fast i februari. Men denna gången har jag känt det bra redan från ÄL+4, att det känts positivt och att nåt är på gång, ett helt annat lugn än sist trots att jag har i baktankarna hur det gick sist...då plussade jag tidigt men fick missfall bara 6 dgr senare, men då ökade testen knappt från dag till dag så kändes aldrig bra. *
Har BF 31/1
med denna lilla räka om den stannar kvar. 2 barn sen innan födda -08 och -11 
Hade min senaste mens första dag den 25/4, så borde ju vara i vecka 5 (4+nånting). Eller tänker jag helt galet? :)
Åh vad kul! Hoppas verkligen att det går bra för dig denna gången! Mina streck blev starkare o starkare innan mitt MF, men inte så starka som de kanske borde varit. Fick MF BIM +10 och dagen innan var strecket ungefär hälften så starkt som kontrollstrecket.
Men men, får hoppas det går väl denna gången :) hade varit kul o plussa på första försöket. Har väntat med o försöka tills nu efter MF'et.