• meyaz

BF Januari 2017

hej! Jag har också plussat direkt efter mitt missfall, fick missfall 30 mars och plussade i helgen. Så Bf är 3 januari. Hoppas det går vägen denna gång: är dock orolig över mitt yrke.. Är djurskötare och lyfter tunga saker varje dag, och väldigt fysiskt jobb. Tror ni att det är någon fara!?

• meyaz

När börjar magen synas? Jag är gravid i vecka 8 och har Bf 31 december ???? hade missfall 31 mars och vart gravid 8 april så de gick väldigt fort! Har illamående och sjukt ömma bröst (framförallt bröstvårtor). Mild

Mensvärk ibland. När kände ni av magen? Att de var nånting där?

• meyaz

Hej! Jag är i vecka 9 och hade två gravtest kvar, tänkte prova för skoja skull men ett visar starkt och ett jätte svagt, hur ska jag tolka det!? Orolig!

• meyaz

Tack för stödet! Och kan säga att jag gjorde ett nytt test efter en halvtimme på billiga tester och det visade mycket starkt positivt! Så förmodligen Vart det för hög hcg halt i urinen då jag väntade 3-4 timmar. Så mitt råd är att GÖR INTE GRAVTEST såhär sent som i vecka 8-9, jag fick panik och bara onödigt att skapa oro! Och ett svagare grav test behöver inte betyda missfall! Lycka till allihopa ????

Svar på tråden BF Januari 2017