BF Januari 2017
Hej! Har plussat och beräknad till 17 januari. Precis kommit in i V7. 25 år
Hej! Har plussat och beräknad till 17 januari. Precis kommit in i V7. 25 år
Har föresten inte tagit kontakt med MVC ännu men kanske ska göra det imorgon? Kanske är dags? Som sagt borde jag vara i v7 nu.
Är i v7 nu om de stämmer (inte varit till MVC ännu som sagt) och jag är så trött! Somnar så fort jag kommer hem från jobbet och orkar ingenting.. På jobbet är det svårt att hitta orken då tempot är högt. Jobbar på fsk.. Hoppas tröttheten släpper, saknar koffeinet
Hur gör man med jobbet när man är så trött och mår illa? :( vill inte redan berätta då de fortfarande är tidigt ju. Men i mitt jobb fungerar de inte att gå iväg så fort man mår illa eller att vila när man är trött (går väl inte direkt i många jobb)
Vart bokar man ett privat UL? Och vad kostar det? Vilken vecka är du i? :)
Jag har bokat privat så får betala för det. De gör inga tidiga här hos BM tyvärr. Men tycker det är värt pengarna faktiskt.
Jag har inte ringt för inskrivning ännu, ska göra det mot slutet av denna vecka tänkte jag. Men ville boka tid för UL nu då jag inte visste hur lätt det var att få en...
Gud va nojjig man blir när man läser hur vanligt det tyvärr är med MA :( hur vet man? Kan man ta gravtest varje vecka fram till ultraljudet för att känna sig lite lugnare? Vet försig att hormonerna stannar väl kvar i kroppen ändå ett tag? Usch borde inte ens tänka sä här..
Verkar inte heller som om de finna någon klinik här i närheten som gör tidigt UL. Jag bor i Västmanland och de närmsta jg hittade var i Västerås men det var från v12..
Ja kolla gärna upp namnet på kliniken,vore jättesnällt!
Att få MA har min läkare sagt är ganska ovanligt så tänk inte så..
I Västerås har jag varit på tidigt UL på en privatklinik, kan kolla upp vad den heter. Där har jag vart i v8. Kostade ca 350-400kr tror jag
Försökt ringa MVC men de var inte de lättaste endast telefontid 9:30-10:30 tis-tors. Ringde idag nyss men då är det ingen som svarar utan man får boka en telefontid då de ringer upp en och de fanns en på eftermiddagen annars imorgon. Jag som trodde telefontid betydde att man fick prata med någon direkt. Jaja får hålla mig några timmar.
Tänkte inte alls på det, men eftersom jag redan ringt och bokat telefontid så borde de väl ringa upp senare idag när jag fick tiden förhoppningsvis.
Ett tips är att boka tid genom Mina Vårdkontakter. Det funkar super, jag kör alltid på det :) Om det är tillgängligt i ditt landsting dvs.