BF Januari 2017
NILE90: har skickat PM till dig.
NILE90: har skickat PM till dig.
Varit på VUL idag i v 8+1, då vi gjort IVF. Såg ett fint litet hjärta som slår och allt såg bra ut så här långt! BF 9 januari. Andra barnet, dotter född januari 2014.
Ivf februari: Det är andra ivf:en, fick dottern på vårt första frysförsök efter IVF 1. Är en tuff process att gå igenom men otroligt glad att det finns hjälp att få, jag har PCO och har aldrig ägglossning av mig själv. Är det din första ivf?
@masken och @ivf februari: Jag har också gjort IVF. Plussade 5 maj och såg hjärtat på VUL förra veckan. Det är vårt andra IVF-försök, första slutade med tidigt missfall och den gången hann vi aldrig till VUL. Den här gångnen könns det bättre. Tyvärr har vi inte fått några frysta ägg något av försöken. Ska till MVC på inskrivningssamtal fredag nästa vecka. Jag är 8+1 idag.
Lycka till till er båda!
Imorgon ska jag åka in och göra ett tidigt ultraljud för att se om lill*n i magen lever, är i V8+5 imorgon. Är så nervös, försöker tänka på annat men det går väldigt dåligt.
Någon som varit in och gjort ett tidigt ultraljud än?
Hej alla!
Jag hoppar med och har bf kring 7-9 januari. Andra barnet.
Kanske är jag ensam, men jag är dåligt på FL men bättre på FB. Någon som är intresserad att starta en grupp tillsammans att hänga i och dela graviditeten och sedan barnen?
Gärna en dold och med ett begränsat antal (typ 35?) för att hålla intim och mysig. Säg till om ni vill så drar jag igång en