BF Januari 2017
Hej hej
Jag är i vecka 7 (6+3) och har med hjälp av en app räknat ut att bäbis kommer runt den 27 januari.
Vi försökte 8 månader innan jag nu blev gravid fötär första gången, det kan ju tyckas kort tid men när man längtar så är den en evighet.
Har två systrar som mått riktigt pyton under sina graviditeter så jag antar att jag me får det värsta. Men änn så länge är jag bara så otroligt trött, spelar ingen roll hur länge jag sover efter 1 timme vaken skulle jag kunna sova igen. Kaffe klara jag knappt av att dricka längre, och så som juice, kräm, jordbubbar, yoghurt får mig lycklig just nu! Spyr nästan när jag tänker på grönsaker.
Bröstvårtorna är väldigt ömma.
Jag är gbp opererad sen 3 år tillbaka så jag äter ju 6-7 gånger per dag fortfarande det kanske kan underlätta mitt icke illamående.
Varor lite knas i magen några dagar från och till med typ magknip och varit tvungen att springa på toa direkt. Tycker det svider ibland när jag kissar med.
Men dessa små saker är ju ingenting egentligen.man har ju varit med om värre! (Fast tröttheten suger)
Hoppas ni andra ha det fint!