Inlägg från: Bella_123 |Visa alla inlägg
  • Bella_123

BF Januari 2017

Väntar mitt första barn. Ska på inskrivning 21/6 är då i v.9+2! Att känns så otroligt spännande! ????

• Bella_123

Hejsan väntar mitt första barn! Är i V.9 nu och mår oförskämt bra! Lite illamående men inte så att jag behöver spy. Öm i brösten men gör inte jätte ont. Annars är det som vanligt! Min skräck eftersom jag mår så bra är att den ska dö och sedan stanna kvar där och så får man veta på rul att det har dött.. Är så rädd för detta.. Är inte rädd för att börja blöda eller så utan bara att det ska dö utan att man märker nånting.. Någon mer som känns denna rädsla?

• Bella_123

Nä alltså jag tycker det är sent i v.20.. Borde kunna få göra det tidigare.. Försöker intala mig själv att det kommer gå bra och att man inte ska oroa sig i onödan. Men mina syskon tycker jag har klagat å gnällt direkt efter dom plussat hur jobbigt de e å hur trött dom är å mår så illa osv :P så känns "ovanligt" att jag mår så bra

• Bella_123

Huvva så hemskt! Jag har inte en stark känsla att det skulle vara så men oron är ändå där.. Mår illa bara ibland å har inte så mycket växtvärk som dagarna före Bim tex, Har det fortfarande dagligen men inte lika starkt.. Ska på inskrivning nästa vecka ska då prata med bm ang detta..

• Bella_123

Vad gjorde du för att få göra ett ul? : ) jag skulle också vilja men får inte för bm

Jenny,36 skrev 2016-06-17 13:41:02 följande:

Hej alla!

Idag var jag på ultraljud och hon behövde inte ens leta något hjärtljud. Som du förstår sa hon:

Där inne låg den lille och viftade allt vad den kunde med armarna ???????????? sååå liten! 10+2 (v.11)

Om två veckor har jag kub någon som varit på de än?

Då äntligen får man se den lille igen!

• Bella_123

Då har vi samma symtom, jag har jätte lite symtom men har halsbränna och ömma bröst! Magen börjar också puta litegrann :) har bf 21 januari :) jag berättade förra veckan för min familj, kunde inte vänta längre för dom har väntat lika länge som vi på detta plus :P har väldigt fin å stöttande familj så skulle ha berätta för dom ändå även om det skulle gå åt skogen :)

Keras skrev 2016-06-22 18:40:47 följande:

Hej alla!

Jag hoppar med här oxå:) Jag har bf 24 Januari. Det är vårt första barn.Jag har haft turen än så länge att inte må så hiskligt illa. Dock har jag halsbränna till och från och ömma bröstet. Just nu tycker jag att veckorna står stilla:) Men de kommer nog till slut gå fort som tusan:) När sa ni till släkt och vänner att ni väntade barn?

• Bella_123

Förstår helt å hållet, har också varit fruktansvärt orolig! Vissa dagar riktigt mycket. Å sen blivit sur att alla andra har så mycket symtom men inte jag! Men försöker intala mig själv att det är som det ska :) det tog lite över 1 år för oss inna vi plussade :) så det är verkligen efterlängtat :)

Keras skrev 2016-06-22 23:13:25 följande:

Vad skönt att höra! Jag har varit lite orolig efter som att jag haft så liite symtom:) Medans de känns som alla andra har massor:) Åå vad mysigt att de är så efter längtat av alla? Tog de lång tid för er att plussa? Jag har berättat för min mamma och syster. Men min sambo vill hålla på de lite till inför sin familj:) Jag tänker lite som du. Skulle de gå åt skogen så kommer dom ju få veta i vilket fall:)

Svar på tråden BF Januari 2017