• Pennyli

BF Januari 2017

Slänger in mig här med har nyligen plussat och det känns spännande, har två barn sen tidigare men 10 år sen jag sist hade en bebis så börjar verkligen om på nytt. blir en ny resa, nya erfarenheter, roligt att dela den med andra. hoppas allt går bra för er andra och att vi klarar första månaden.

• Pennyli

Någon som hört att det är mer troligt att det blir pojk vid väldigt mkt ilasmåemdr?? Har två flickor innan i aldrig mått så här illa med dem. Men nästan 9 år sen jag var gravid. Är i v 8 nu å hoppas snart det vänder då det tar mkt på psyket tycker jag, fler?!

• Pennyli

Känner igen mkt det ni skriver, illamående trötthet, sugen på konstiga saker mest grönsaker, citron kan inte få ner kaffe och jag som brukar dricka typ 4 koppar per dag. Nån som vet nåt liknande med koffein?? Cola är ju inte heller bra. Ska man börja äta xtra vitaminer hur har ni gjort. Trötthet kan ju va järnbrist. Längtar t v12 då förhoppningsvis man mår bättre. Gnäll inlägg idag, sorry...

• Pennyli

Hur gör ni med kub test?? Är osäker hade barn 9 år sen sist å då gjordes ej dessa test. Gör ni testet?? Är mitt 3e barn.

Svar på tråden BF Januari 2017