• Keras

BF Januari 2017

Kmora skrev 2016-04-26 11:59:32 följande:

För alla oss som har BF i januari 2017!

Hej alla!

Jag hoppar med här oxå:) Jag har bf 24 Januari. Det är vårt första barn.Jag har haft turen än så länge att inte må så hiskligt illa. Dock har jag halsbränna till och från och ömma bröstet. Just nu tycker jag att veckorna står stilla:) Men de kommer nog till slut gå fort som tusan:) När sa ni till släkt och vänner att ni väntade barn?
  • Keras
    Bella_123 skrev 2016-06-22 19:04:02 följande:

Då har vi samma symtom, jag har jätte lite symtom men har halsbränna och ömma bröst! Magen börjar också puta litegrann :) har bf 21 januari :) jag berättade förra veckan för min familj, kunde inte vänta längre för dom har väntat lika länge som vi på detta plus :P har väldigt fin å stöttande familj så skulle ha berätta för dom ändå även om det skulle gå åt skogen :)

Vad skönt att höra! Jag har varit lite orolig efter som att jag haft så liite symtom:) Medans de känns som alla andra har massor:) Åå vad mysigt att de är så efter längtat av alla? Tog de lång tid för er att plussa? Jag har berättat för min mamma och syster. Men min sambo vill hålla på de lite till inför sin familj:) Jag tänker lite som du. Skulle de gå åt skogen så kommer dom ju få veta i vilket fall:)
  • Keras
    Bella_123 skrev 2016-06-23 07:46:55 följande:

Förstår helt å hållet, har också varit fruktansvärt orolig! Vissa dagar riktigt mycket. Å sen blivit sur att alla andra har så mycket symtom men inte jag! Men försöker intala mig själv att det är som det ska :) det tog lite över 1 år för oss inna vi plussade :) så det är verkligen efterlängtat :)

Hahaha, samma här:) Men igår fick jag en redig släng av illamående. Så då vart jag väldigt glad att de varit lindrigt så här långt:D Ja, de va ungefär samma tid de tog för oss:)
Svar på tråden BF Januari 2017