• Semira88

BF Januari 2017

Vad tråkigt att höra. Styrkekramar till er! 

• Semira88

Vi har också Rul den 5/9! Ska bli så spännande. Hoppas att det går bra för er! :)

Snusann skrev 2016-08-15 14:25:26 följande:

Jag har RUL den 5/9 men har varit på ett UL idag. Jag går på extrakontroller pga många missfall innan. Nu väntar jag ju tvillingar denna gången och allting såg bra ut idag vad läkaren kunde se. Båda rörde på sig och deras hjärtan slog. Den ena tvillingen har lite mindre huvud så nu oroar jag mig lite för det men enligt läkaren behöver inte betyda någonting. Någon som har några erfarenheter av det? Huvudet ser i övrigt runt och fint ut och på KUB för fyra veckor sedan såg man att den hade två hjärnhalvor. Den barnmorskan nu sa att det är ju individuellt hur stort huvud man har och så kan det ju vara...

Känns i alla fall så väldigt skönt att det var liv i magen och att jag inte inbillat mig rörelserna som jag tror mig känt.

• Semira88

Hej hej :)

Jag undrar om det blir billigare att hyra än att köpa nytt babyskydd? Tacksam för svar.. Är så dålig på de här

• Semira88

Vi har samma bf

fernandasmamma skrev 2016-09-27 16:05:48 följande:

Välkommen och grattis

• Semira88
    fernandasmamma skrev 2017-01-04 10:30:16 följande:

Hur ofta känner ni rörelser från er bebis?

Jag kände en hel del igår kväll men under natten och nu på morgonen har det varit lugnt..

Är det något man borde oroa sig för?!

Hej.. tror inte du behöver vara så orolig. Min bm och läkare har sagt att det viktiga är att bebis rör sig under dagen men att det är mindre plats och det kan vara så att dom sover mycket mer nu. Jag var också orolig men har märkt att bebisen har ändrat rytm nu helt plötsligt. Men är du orolig så ring in till förlossningen. Testa att dricka något kallt och sött för de lär dom be dig om att göra när du ringer in, för att få fart på bebis :)
Svar på tråden BF Januari 2017