Inlägg från: Mammawilma |Visa alla inlägg
  • Mammawilma

BF Januari 2017

Hej! Jag är en väldigt ung mamma! Är i vecka 13, jag har BF i januari, finns det någon/några fler unga eller någon snäll själ som kan lugna mig lite, jag är så himla nervös att inte klara av detta, men jag vill så himla mycket!

• Mammawilma
    fernandasmamma skrev 2016-06-30 10:16:12 följande:

Hej grattis till graviditeten..  Jag var 19 när min dotter föddes.. Hur gammal är du? Att vara nervös är helt normalt, det är man nog oavsett ålder.. Men man klarar av det även som ung, man blir en precis lika bra mamma ändå <3 Jag hade mycket stöd av min familj och dotterns pappas familj, fick mycket råd och hjälp så det är ju bra om du har det.. Kram

Tack för ditt svar! Jag är 17 år gammal, jag fyller 18 i augusti. Mina föräldrar är väldigt skeptiska till detta, och vill helst att jag tar bort, men det finns inte på kartan att jag gör abort. Min pojkväns mamma och låtsaspappa är däremot väldigt emot abort och är därför mer beredda på att stötta! Så stöd har jag, en nackdel är att det känns så himla dåligt att prata om graviditeten med mina föräldrar :'( usch! Jag längtar efter att få se det mirakel som finns i min mage!
Svar på tråden BF Januari 2017