• HKC

BF Januari 2017

Plötsligt fick jag BF i januari (jag har haft blödningar som jag misstolkade som mens), i onsdags var vi på ultraljud för KUB trodde vi, och det visade sig då att vi var 7 veckor längre gångna än vad vi hade trott, så nu har vi BF 6 januari.

Finns det någon facebookgrupp för BF januari?

Lite om mig; jag och min man och vår dotter som fyller två om några veckor bor i Sumpan, Sthlm. Till familjen hör även vår dotters tvillingsyster, hon dog dagen före nyårsafton 2014, 116 dagar ung. Känner mycket oro denna graviditet pga mycket komplikationer förra gången, känner även en rädsla över att BF blev så nära Lillys dödsdag.

• HKC
    Emmask skrev 2016-08-22 14:18:14 följande:
    Beklagar att du förlorat ett barn, så fruktansvärt. Hoppas du fått hjälp att hantera det.

Att "vinna" sju veckor vore ju en dröm! Du trodde du var i 12 men är i v 19? Dags för rul istället då?

Jag har bf 4-5/1. Vanskligt men spännande nyår.
    Tack <3

Ja precis, jag trodde jag var i 12+4 när jag kom dit men var i 19+4 så det blev ett RUL istället. 
  • HKC
    Kmora skrev 2016-08-24 18:14:18 följande:
    Beklagar verkligen förlusten av er dotter :(

Jag bor i Annedal och är beräknad 3 jan, så nära dig både geografiskt och tidsmässigt ;) Mitt första barn fyller 3år sista november :)
    Tack <3

Det var verkligen nära både i tid och avstånd!
Svar på tråden BF Januari 2017