Ivana1988 skrev 2016-08-22 14:00:40 följande:
Eller hur! Nej inte än, vi har tid nästa vecka 31/8 så det börjar bli riktigt spänt och nervöst nu! Förstår helt att du längtar! Har du varit på något ultraljud redan? Vi fick en VUL i v8 och sedan KUB v13. Jag kollar hjärtat med doppler ibland och känner saker (tror jag kände första riktiga puffar och sparkar igår) men man blir så nojig ändå! Detta är mitt första så allt är så häftigt och nytt och man fattar ibland inte! Var kraftigt förkyld vecka 8-13 också! Känner du att du inte orkar så ska du definitivt inte jobba, man är inte gravid så många gånger!
Jag har ett kontorsjobb och väldigt lugnt på jobbet så jag ska jobba fram tills min julledighet och några dagar i januari om jag orkar och bebisen inte har andra planer.. :)
Ja jag jobbar som djurvårdare åt kommunen och tar hand om kor.. tjurar .. kalvar och får. Mycket bära å sitta mycket i bil.. springa runt osv.. det är kor med riktigt stora horn .
Nej jag har inte gjort nått ul alls.. första blir nu i september så blir riktigt kul.. första gemensamma barnet med min nya sambo ????
Jobbigt med förkylning som gravid.. allt blir ju så mycket mer lixom på nått sett. Jag har klarat mig från sjukdomar bara denna förbannade gravid täppan som gör mig galen