lovea01 skrev 2016-08-08 16:28:44 följande:
Hejsan! Rul om 10 dagar och har vart orolig av och till sedan v 8 men då såg man hjärtat ticka på. Har ett missed abortion sen innan så tänker att det kanske är nåt fel denna gången med i och med att jag tycker magen är väldigt liten och detta är 4 barnet. Men har känt rörelser eller fladder men kan ändå inte tro på detta 100 % innan jag vart på rul och sett att allt är okej. Hur är det för er tycker ni att magen växt nåt i v 16-17 och har ni känt nåt än så att ni kan veta 100 att det e beben som rör sig ?:)
Hej!
Jag känner precis som du.. har varit orolig av och till sedan vecka 10 då vi fick se de små liven. Har RUL om 6 dagar och kommer oroa mig fram till dess.. eller tja, jag lär väl oroa mig för något resten av mitt liv nu

oroar mig också för MA, trots att det aldrig hänt mig. Jag hade inte ens vetat att det existerade om det inte var för sidor som familjeliv, ibland är det bara mer stressande att googla och läsa på
Jag har faktiskt ingen aning om det är rörelser jag känner, eller växtvärk, eller ligament eller vad det nu mer kan vara..