fernandasmamma skrev 2017-01-09 10:25:54 följande:
Åh jobbigt med den frågan..
Ni berättar nog när ni fått bebisen liksom
Min killes mamma ringde igår och blev orolig när han inte svarade..
Hon trodde vi var på bb..

Så ja man får väl vänja sig vid den frågan antar jag..
13 dagar kvar til bf för mig..
Sov riktigt dåligt inatt, sov 3 timmar sen vaknade jag av killens alarm på mobilen tjugo i sex..
Men lyckades somna om några timmar iallafall..
Usch för kräksjuka, hoppas du klarar dig <3
Jag får också riktigt ont av en del sparkar, speciellt när bebisen sparkar neråt, det är ju nästan så man tappar andan..
Vi har två intervjuer idag för vem som ska bli min vikarie, men det är nog rätt spikat vem det blir, så får väl lära upp henne denna veckan, så jag vet inte om jag är ledig nästa vecka eller om jag behöver jobba då med...
Jag har känt mig väldigt pigg innan, men nu börjar jag känna mig rätt trött och det hade ju varit skönt att kunna vila upp mig lite innan bf så jag har lite energi när det sätter igång..
jo min favorit städerska på jobbet kör nu Jaha har du inte fått än?!:)) nä det synns ju att jag inte har gjort det haha
vi hade det likadant lyckades somna kanske vid halv 3 och vi går up kl 6 så är riktigt sliten nu på kontoret... men känner ändå lite så där nöjd för jag har sat från början att jag jobbar typ tills jag ska föda o går hem på fredag I vecka 39! Alla har sagt hela tiden Nä I 6-7:e månaden ligger du säkert I soffan! Ta det haha!
fast min mamma sager nu mer Jo där ser du du orkar inte jobba hela graviditet! som att gå hem 10 dagar innan BF är långt:))
förstår helt! för mig är det inte skönt att sitta längre och om då vill jag inte ha gravid jeans då vill jag sitta I pyjamas eller så, åka bil är inte bekvämt heller inte ens med gravid bälte så jag känner att det räcker nu... men det känns jättekonstigt nu när folk mailer Ha det så bra på mammaledigheten osv... tror inte jag fattar:))