Ivana1988 skrev 2017-01-08 11:41:13 följande:
Här händer det inget... känner inget, inga sammandragningar, noll, nada o folk börjar med Har ni fått än...? Jådå förra året bara glömde berätta....
Barnet är helt vilt i magen i rör sig konstant att det gör ont när rumpan o fötter går åt alla håll, jag blev äntligen av med min förkylning men nu fick min svärfar vinterkräksjuka inatt o han var här igår så jag är livrädd nu vad skulle man göra då? Om man börjar kräkas? Får typ ont när jag försöker göra nr 2 på toan för allt spänner sig ju o bebisen är inte glad då så kan inte ens tänka mig vad som skulle hända om jag skulle spy dygnet runt...
16 dagar kvar iaf, jobbar min sista vecka npgra timmar som jag orkar, började med hallondbladste och det verkar komma lite mer råmjölk (förut kunde jag inte klämma ut något riktigt nu droppar det), får ibland känslan som att nån sticker mig med nålar i underlivet/livmoder...
Här är också vissa rörelser bebis gör gör skitont rent ut sagt! Vet inte om den nästan skall komma ut genom magen eller ryggen!
Åå magsjuka är väl ingen höjdare att få nu! Hoppas du klarar dig från det. Förstår din känsla då jag själv får ont eller kramp i magen när jag hostat typ å trycker på vid nr2. Så ja hur känns det inte då om man skall spy..
Här har tuttarna börjat ömma rejält å gör ont. Å de droppar från dom nu med om man trycker till där..