mkess skrev 2016-12-09 20:39:34 följande:
Fränt att du hade rätt!

Har också kollat på belly mapping men förstod 0 här med.. testat igen nu?
Oviss01 skrev 2016-12-07 19:18:37 följande:
Är det någon mer än jag som snarkar som tusan? Stackars sambon får inte sova och jag har tom lyckats väcka mig själv några gånger..
Imorgon är det dags för UL för att få ett datum för igångsättning. Det börjar kännas verkligare och läskigare nu...
Haha, jaaag! Snarkar också så jag väcker mig själv. Sover numera med öronproppar. Dreglar en massa med helt plötsligt! Stackars sambo.
Hur gick det på ditt UL?

hehe, jag är döv på mitt ena öra så jag klarar mig oftast bra från att väcka mig själv ändå. Försöker sova på rätt öra

haha dregel känner jag också igen...trevligt med blöt kudde!
Måste väl säga att UL gick bra.. även om vi blev lite besvikna. Vi var inställda på att det skulle bli igångsättning nästa vecka, då de sist såg att minsta tjejen började tycka det var jobbigt. Men nu mådde båda finfint, så istället bokades tillväxtultraljud in på fredag... och då bestämmer vi också datum för igångsättning. De ska ut senast i vecka 38 när man bär tvillingar, dvs julveckan..
Självklart är vi jätteglada att båda mår bra, men vi hade liksom ställt in oss på att nästa vecka är det dags. Och julveckan, ja inte så jättekul kanske... men självklart vill vi göra det som är bäst för tjejerna.
Men lite hoppas vi på att det drar igång av sig självt innan. Har en del sammandragningar nu i alla fall!