• trullsa

BF Januari 2017

Ivana1988 skrev 2016-08-30 07:20:12 följande:

Men gud va jobbigt det låter!! Har ingen aning vad som kan hjälpa men har du pratat med BM? Har du aldrig varit så förut?

Jag har det tvärtom.. brukar lida verkligen av rejäla attacker vanligtvis men har aldrig blivit så lugn som jag är nu (om jag inte räknar att jag kan vara skitsur på min man typ varje dag haha)

Jag har haft panikångest från/till hela mitt liv.. med långa perioder i mellan . Fick samma när jag väntade min son för 11 år sedan. Äter ingen medecin och har aldrig gjort det då de inte kommer så ofta. Mi BM sa att det troligt is handlar om rädslan att något ska bli fel.. för hur du än försöker så kan man aldrig påverka huruvida bebis utvecklas eller hur du som mor reagerar på graviditeten.
  • trullsa

Någon av er som börjat fundera på barnvagn? Eller har ni kanske redan köpt en?. Vad för barnvagn drömmer ni om. Och någon som har bra erfarenhet och vill dela med sig?

Jag är jätte sugen på en vagn med mindre hjul fram.. tycker dom är snygga och bekväma att köra (har ingen själv men en väninna har som jag testat)

• trullsa
    mkess skrev 2016-08-30 21:37:08 följande:

Ja! Här blir det en Bugaboo Buffalo classic i grått, tänkte beställa i oktober/november. Trodde aldrig någonsin att vi skulle spendera en halv månadslön på vagn, men har blivit jättepetig efter katastrofvagnen vi hade till dottern där typ allt gått sönder eller rostat ihop.

Vilka märken har du kikat på?

Ohh tycker det är så svårt... men liknande bilden jag la in här ovanför. Har fastnat för barnvagnen dom har i * solsidan* om ni brukar se på det..men det är ju en djungel. .. vet dock att jag vill ha mindre hjul fram.. har du/ni några tips och bilder?
  • trullsa
    Ivana1988 skrev 2016-08-31 13:04:16 följande:

Nu har vi varit på RUL och allt såg bra ut!! Bebisen visade precis allt så alla kom in och tittade haha.. Och jag såg själv könet! Det blir en pojke här

Åååååå så kul GRATTIS !! Själv är det 7 dagar kvar innan det blir rul här... längtar så man blir knäpp.

Idag täckande sambo min en gravid försäkring på mig.. den täcker i princip allt från eventuella läkarbesök under graviditeten. . Förlossningen. . Ev sjukdomar på bebis.. men täcker även för bristningar. . Förlossnings depression och den täcker även pappan osv. Känns skönt faktiskt för man vet ju aldrig vad som händer

Ang vagn så har jag kikat på massor.. men fastnat för bugaboo.. den blivande pappan och jag ska kika efter rul ????
  • trullsa

Jag undrar lite hur sjutton man söker trådar i alla dessa forum.

Brukar ju finnas som ett förstoringsglas att klicka på och sen skriver man nått ledord och får upp massa trådar som handlar om just det . Men jag kan inte hitta och jag blir knäpp HJÄÄÄLP

• trullsa

[quote=76935490][quote-nick]fernandasmamma skrev 2016-09-02 11:47:48 följande:[/quote-nick]Är du inne på familjeliv via datorn så finns det en sökruta längst upp till höger

Från mobilen vet jag tyvärr inte [/quote

Sitter på mobilen. Hittar inte alls vart man söker . Blir knäpp ]

• trullsa

Längtar så jag blir knäpp.. nästa vecka är det min tur att gå på RUL.. sjukt spännande.. så tjejer tänk på mig den 7 de kl 13 ????

Dock har jag haft det jobbigt nu med min panikångest ett par dagar.. tar ingen medecin för det . Men tänker att det måste finnas nått bra medecin fritt sett att handskas med skiten.. någon som har nån erfarenhet o dela med sig av?

• trullsa

Längtar så jag blir knäpp.. nästa vecka är det min tur att gå på RUL.. sjukt spännande.. så tjejer tänk på mig den 7 de kl 13 ????

Dock har jag haft det jobbigt nu med min panikångest ett par dagar.. tar ingen medecin för det . Men tänker att det måste finnas nått bra medecin fritt sett att handskas med skiten.. någon som har nån erfarenhet o dela med sig av?

• trullsa

Liten rolig grej jag vill dela med mig av. Jag å min sambo va på en thailändsk restaurang i helgen.. vi ville spela lite på maskin ???? min sambo hade ont i foten och hon som äger stället sa * har man ont i den foten den här kvällen betyder tur* .. Efter det fick Min sambo 6 st bonus (inga större vinster men endå kul )... sen går jag fram o beställer en fanta och hon säger * oj.. är det bebis på gång * och jag svara att ja visst vi ska ha bebis i januari. .. och hon tittar på min mage ler och säger * det är en flicka.. ser det på din glöd och formen på din mage.. kom i januari och visa henne till mig *

Hehe får se om hon har rätt nu då hehe

Svar på tråden BF Januari 2017