angelikkaj skrev 2016-10-31 10:57:50 följande:
Det är ju rena djungeln med barnvagnar ju. Tycker annars bugaboo är riktigt häftiga.
Vi valde en Britax Smile 2. I grått. Å med britax babyskydd fast i blått som barnen fick välja. De tyckte det var tråkigt med svart.
Ja, bugaboo classic+-versionerna speciellt tycker jag är ursnygga!
Blev dock jättesugen på att kika på britax smile 2 nu eftersom jag älskar knäledshandtag, men bor i storbritannien och här verkar den inte säljas.

Ivana1988 skrev 2016-10-31 11:14:20 följande:
vi var på Köpbarnvagn I lördags och var där I 2 timmar kanske innan vi bestämmde oss:)) helt galet.. man har ingen aning ska känna på allt..
vi kunde få våran nu (valde Donkey Mono) men vi reserverade bara och hämtar slutet av December/början av januari... / dom hade lite rea plus man fick presentkort på 15% av vagnens värde - så bra, slipper köpa skötväska o åkpåse!)
Haha, förstår precis, vet inte hur många timmar/dagar sammanlagt jag knuffat barnvagnar och googlar recensioner på internet! Mitt problem är att jag vet PRECIS vad jag vill ha men ingen barnvagn uppfyller alla krav (såklart

)..
Valde ni donkeyn för att ni planerar fler barn tätt eller för att ni bara gillar den allmänt? Jag gillar den verkligen, den har hjulen jag vill ha men det känns som att jag inte "får" köpa en sån eftersom vi inte planerar fler syskon just nu