BF Januari 2017
100 för alla UL-bilderna, ska jag tillägga, inte 100 kr stycket!
100 för alla UL-bilderna, ska jag tillägga, inte 100 kr stycket!
Någon av er som börjat fundera på barnvagn? Eller har ni kanske redan köpt en?. Vad för barnvagn drömmer ni om. Och någon som har bra erfarenhet och vill dela med sig?
Jag är jätte sugen på en vagn med mindre hjul fram.. tycker dom är snygga och bekväma att köra (har ingen själv men en väninna har som jag testat)
Nu har vi varit på RUL och allt såg bra ut!! Bebisen visade precis allt så alla kom in och tittade haha.. Och jag såg själv könet! Det blir en pojke här ![]()
Åh himla kul att se ultraljudsbilder, kan inte fler dela med sig? :) Här är min lilla kille i magen iaf som planerar att titta ut 12 januari.

Längtar så jag blir knäpp.. nästa vecka är det min tur att gå på RUL.. sjukt spännande.. så tjejer tänk på mig den 7 de kl 13 ????
Dock har jag haft det jobbigt nu med min panikångest ett par dagar.. tar ingen medecin för det . Men tänker att det måste finnas nått bra medecin fritt sett att handskas med skiten.. någon som har nån erfarenhet o dela med sig av?
Barnvagn: vi köpte en Teutonia Cosmo, bara sådär. Det råkade komma fram under en diskussion på facebook att tre kompisar som ägt flera vagnar hade varsin och var skitnöjda, och Barnvagnsblogg har med din på sin bästa-lista, och hon bör ju veta... Sen råkade det finnas en på Blocket i jättefint skick och snyggt foder för en schysst peng, så vi passade på. Vi har ju ingen möjlighet att prova med bebis i, men den hade bra gung på vägen hem och är ändå väldigt nätt.
Bussen klämde dessvärre fast hjulen mellan buss och trottoar för att han inte började niga bussen förrän mitt i avstigningen.. så det var aningen svettigt, tänkte att nu går väl vagnen sönder innan vi ens fått unge! Men det gick bra.