• Kmora

BF Januari 2017

För alla oss som har BF i januari 2017!

• Svar på tråden BF Januari 2017
  • Majanathalie

Håller med! Jag har köpt gravid tabletter för dom på Apoteket tyckte jag skulle köpa den burken istället för folsyra bara då gravid burken innehöll massa vitaminer + folsyra och så med. Har ätit mina i tre dagar nu! :)

Ringde till barnmorskan idag, så på måndag ska jag på hälsosamtal! Det ska bli spännande. Håller tummarna att allt kommer gå bra nu!! :)

• Majanathalie

Jag har gjort en hemlig grupp på fb som heter "BF januari 2017" vet inte om ni kommer se den om ni söker?

• jny1891
    Majanathalie skrev 2016-04-28 10:47:59 följande:

Jag har gjort en hemlig grupp på fb som heter "BF januari 2017" vet inte om ni kommer se den om ni söker?

Kan inte hitta den... Tror att du måste bjuda in medlemmar? Har dålig koll...
  • Majanathalie

Hmm. Ja det blir svårt då för vet inte hur ni ser ut heller om jag söker på namn och kanske bjuder in fel medlemmar haha.

• jny1891

Har ringt mvc idag. Fick tid för inskrivning den 13:e juni, så långt kvar. :P hoppar över hälsosamtalet denna gången. :)

• maartiiina

Hej, hoppar gärna in här, och ännu mer gärna i FB grupp om de fanns?

Plussde imorse och hade senaste mensen den 30mars så bf borde bli 3jan om allt går vägen :)

Är 28 år och har en dotter på nyfyllda 1år

• linsalusen
    Majanathalie skrev 2016-04-28 10:47:59 följande:

går det inte att länka den här? :)
  • linsalusen
    maartiiina skrev 2016-04-28 10:59:33 följande:

Hej, hoppar gärna in här, och ännu mer gärna i FB grupp om de fanns?

Plussde imorse och hade senaste mensen den 30mars så bf borde bli 3jan om allt går vägen :)

Är 28 år och har en dotter på nyfyllda 1år

Grattis och välkommen till oss! :) Hade också min mens den 30 mars och bf runt den 3 januari :)
  • linsalusen
    Majanathalie skrev 2016-04-28 10:39:58 följande:

Håller med! Jag har köpt gravid tabletter för dom på Apoteket tyckte jag skulle köpa den burken istället för folsyra bara då gravid burken innehöll massa vitaminer + folsyra och så med. Har ätit mina i tre dagar nu! :)

Ringde till barnmorskan idag, så på måndag ska jag på hälsosamtal! Det ska bli spännande. Håller tummarna att allt kommer gå bra nu!! :)

Okey jag köpte folsyra igår :) jag fick min första tid den 29 Maj, känns som evigheter tills dess ;)
Svar på tråden BF Januari 2017