BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Är någon här från Nyköping btw?
Håller med! Jag har köpt gravid tabletter för dom på Apoteket tyckte jag skulle köpa den burken istället för folsyra bara då gravid burken innehöll massa vitaminer + folsyra och så med. Har ätit mina i tre dagar nu! :)
Ringde till barnmorskan idag, så på måndag ska jag på hälsosamtal! Det ska bli spännande. Håller tummarna att allt kommer gå bra nu!! :)
Jag har gjort en hemlig grupp på fb som heter "BF januari 2017" vet inte om ni kommer se den om ni söker?
Jag har gjort en hemlig grupp på fb som heter "BF januari 2017" vet inte om ni kommer se den om ni söker?
Hmm. Ja det blir svårt då för vet inte hur ni ser ut heller om jag söker på namn och kanske bjuder in fel medlemmar haha.
Har ringt mvc idag. Fick tid för inskrivning den 13:e juni, så långt kvar. :P hoppar över hälsosamtalet denna gången. :)
Hej, hoppar gärna in här, och ännu mer gärna i FB grupp om de fanns?
Plussde imorse och hade senaste mensen den 30mars så bf borde bli 3jan om allt går vägen :)
Är 28 år och har en dotter på nyfyllda 1år
Hej, hoppar gärna in här, och ännu mer gärna i FB grupp om de fanns?
Plussde imorse och hade senaste mensen den 30mars så bf borde bli 3jan om allt går vägen :)
Är 28 år och har en dotter på nyfyllda 1år
Håller med! Jag har köpt gravid tabletter för dom på Apoteket tyckte jag skulle köpa den burken istället för folsyra bara då gravid burken innehöll massa vitaminer + folsyra och så med. Har ätit mina i tre dagar nu! :)
Ringde till barnmorskan idag, så på måndag ska jag på hälsosamtal! Det ska bli spännande. Håller tummarna att allt kommer gå bra nu!! :)