Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

Vardagssex

Om ni gör allt på exakt samma sätt, på samma tider o.s.v., så borde det väl vara en miljard gånger enklare att ändra på er rutin (nytt förspel, sexleksaker, andra dagar och tider, nya ställningar) än att skaffa en älskarinna?
    Det är ju bara att variera det lite. Vad hindrar er?

• Anonym (.)
    vargveum skrev 2016-04-30 11:12:59 följande:

Det sex ni har låter om möjligt ännu tristare för din kvinna

Verkligen. Fick flyktkänslor av att läsa inlägget. Varför ställer man upp på en sån livsstil?
  • Anonym (.)
    Stenxx skrev 2016-04-30 11:53:44 följande:

Du undrar visst hur jag tänker. Låt mig förklara. Om jag skaffar en älskarinna, så behöver jag inte ändra de rutiner som jag har med min fru. Det faktiskt en väldigt praktisk och bra rutin med bestämda sexdagar och hur själva sexakten ska gå till. Problemet är att det är så förbannat tråkigt efter 15 år. Men jag är nöjd med själva rutinen.

Om jag finner mig en älskarinna kan jag ta ut svängarna någon gång i månaden och ha lite kul också. Vi skulle t.ex. kunna ta in på ett mysigt hotell och prova olika sexlekar. Hoppas du förstår att det skulle betyda mycket för mig.

Om det är förbaskat tråkigt och får dig att vilja skaffa en älskarinna är det ju en urdålig rutin.

Ta ut svängarna med frun. Prova sexlekar och ta in på mysiga hotell med henne, istället för att öka på dig själviska knölbeteende.
  • Anonym (.)
    Anonym (TS fru?) skrev 2016-04-30 15:22:29 följande:
    Så mycket stämmer att det skulle kunna vara min man. Är detta korrekt så har jag sedan länge på egen hand sett till att skaffa variation på sexlivet.

Vårt rituella sexliv inom äktenskapet skulle få en zombie att verka levnadsglad.
    Men varför finner du dig i ett sånt liv och att slösa bort det på en sån man? Vad gör han som väger upp det?
Svar på tråden Vardagssex