Nudistbad/nakenbad
Är lite nyfiken på om ni har någon erfarenhet kring nudistbad eller nakenbad? Vart brukar ni bada? Händer det att det blir inviter? Är ju sugen på lite spänning.. Har själv besökt ett en gång men tänkte köra ett race i sommar.
Är lite nyfiken på om ni har någon erfarenhet kring nudistbad eller nakenbad? Vart brukar ni bada? Händer det att det blir inviter? Är ju sugen på lite spänning.. Har själv besökt ett en gång men tänkte köra ett race i sommar.
Har tyvärr ingen erfarenhet av det. Men är väldigt sugen på det.
Så hoppas på att få lite härliga svar i tråden
Hej där,
Jag har lite erfarenhet av nakenbad - den erfarenheten jag har går stick i stäv
med vad jag tror du tänker på - jag har varit bl a på Smittska Udden i Göteborg samt utanför Lidköping och även i Frankrike....på dessa platser har det varit en väldigt familjär stämning ...och vardagligt prat bland folket som badat...blandade åldrar ...men kan tänka mig att medelåldern legat på ca. 50 år eller så.
Inget "porrigt" har jag upplevt på dessa platser någon gång.Utan bara trevlig stämning och lugnt och sansat på alla sätt och vis.
Har ju hört om andra ställen ...och vad som sker där har jag så klart
ingen aning om.
Har tyvärr ingen erfarenhet av det. Men är väldigt sugen på det.
Så hoppas på att få lite härliga svar i tråden
Då är vi två. Vi får väl dra igång något eget ;)
Det är en badplats med nakna människor.
Någon som solat naken eller haft nakenstund ute idag?
I nästa vecka blir det av!