Nudistbad/nakenbad
Är lite nyfiken på om ni har någon erfarenhet kring nudistbad eller nakenbad? Vart brukar ni bada? Händer det att det blir inviter? Är ju sugen på lite spänning.. Har själv besökt ett en gång men tänkte köra ett race i sommar.
Är lite nyfiken på om ni har någon erfarenhet kring nudistbad eller nakenbad? Vart brukar ni bada? Händer det att det blir inviter? Är ju sugen på lite spänning.. Har själv besökt ett en gång men tänkte köra ett race i sommar.
Hur upplever ni andra nakenbadsfantaster det angående åldrar? Jag kan känna att medelåldern börjar bli hög. Det fylls inte på med unghönor underifrån så att säga. Åtminstone inte där jag håller till.
Personligen tycker jag det vore mysigt att sexa ute om det inte var en massa okända runkgubbar. Men men...
Jag har mest hängt vid badstegen på Kärsön men kan tänka mig att det händer mer längre bort. Som tjej måste man ha skinn på näsan och tåla blickar där. På Ågesta stirrar ingen öppet vad jag sett.
Och så undrar man varför man säger att nakenhet är sååå naturligt och självklart ser man inte det sexuella på nakenbad och sambastu.
Efter det jag läst i den här tråden, så är det än säkert, jag kommer inte visa mig naken för det motsatta könet i det offentliga rummet (dvs badstränder, bastu etc). Den här tråden visar ju att detta med nakenhet är väldigt sexuellt laddat och att män söker sig till nakenbad för att få utlopp för sin sexualitet.
Har tyvärr ingen erfarenhet av det. Men är väldigt sugen på det.
Så hoppas på att få lite härliga svar i tråden
Kan ni tänka er... Jag som inte ens solar topless i trädgården är nyfiken på att åka till ett nakenbad! Medelålderskris?
Har varit på några nakenbad på västkusten och på ett par av dessa så uppför sig folk ganska märkligt. Oftast är det medelålders/äldre överviktiga män som hela tiden går omkring, stannar o glor, pillar på sin kukar. Jag förstår att man hoppas på något men man kan ju vara lite diskret,ta hänsyn o sköta det på ett snyggt sätt. Alla är ju inte där för sex. På Mellbystrands nakenbad har det nog blivit så att dom som vill ha sex söker sig upp i sanddynorna o skogen därbakom. Här förekommer en väldig aktivitet ( kolla bc nakenbad Halland) men det är ju en ganska bra uppdelning då andra inte behöver bli störda. Lynga o Långaveka nakenbad är betydligt lugnare jämförelsevis.
Det kan nog tänkas faktiskt. Var på G förra sommaren men av olika anledningar blev det inte av.
Denna sommaren kommer troligtvis bli singelsommar för mig ( om boendet säljs i tid)