• mannnen

Nudistbad/nakenbad

Är lite nyfiken på om ni har någon erfarenhet kring nudistbad eller nakenbad? Vart brukar ni bada? Händer det att det blir inviter? Är ju sugen på lite spänning.. Har själv besökt ett en gång men tänkte köra ett race i sommar.

• Svar på tråden Nudistbad/nakenbad
  • vargveum
    Anonym (topless) skrev 2016-05-15 20:11:17 följande:
    Tjej, eller hur? 
    Hänger på i så fall!
    Nej jag menade om boendet säljs osv... håller på att separera.

Men visst hänga på nakenstrand också. Fast jag är man. Inte runkgubbe iofs men ändå.
  • livserfaren
    Frökenfrykena skrev 2016-05-13 14:55:54 följande:

Hej. Först - tack så mycket.

Vi är på nakenbad rätt ofta under sommarhalvåret när det finns tid och möjlighet.

Vi är på olika stränder - inte jätteofta på varken Ågesta eller Kärsön.

På Kärsön så är det ju helt klart mer barnförbjudet om man säger så. Visst är det många ensamma män på båda stränderna men helt klart mer renodlade naturister och barnfamiljer på Ågesta medan mer par (hetero - och homo) på Kärsön.

Vet inte om det är någonting specifikt du hade tänkt dig?

Skulle tycka att det vore intressant o få lära känna dig närmare.Du har en del erfarenheter som jag o tjejen gärna vill ta del av.
  • Anonym (topless)
    vargveum skrev 2016-05-15 21:08:29 följande:
    Nej jag menade om boendet säljs osv... håller på att separera.

Men visst hänga på nakenstrand också. Fast jag är man. Inte runkgubbe iofs men ändå.
    Jaha, okej :) trodde du var tjej som sagt...
    Ja, då kanske nakenbadet kan bli en tillflyktsort medan man letar ny bostad och packar lådor
  • Nyfikenpånakenbad

Jag skulle gärna gå till ett nakenbad i sommar, finns det fler bad i Stockholm än Ågesta och kärsön som nämnt här? Jag har varit på nakenbad i Saltsjöbaden men här är män och kvinnor uppdelade! Jag ligger hellre naken tillsammans med killarna :)

Nu är ju jag under 30 och "oroar mig" för att alla ska vara gubbar typ 50-60+, jag skulle ju gärna se att det fanns några trevliga typer på iaf 30-40. Känner mig nyfiken på att gå dit ensam och sola naken och flirta lite med några snygga killar, helst flera på samma gång..

• Anonym (Bikini)
    Nyfikenpånakenbad skrev 2016-05-16 17:48:49 följande:

Jag skulle gärna gå till ett nakenbad i sommar, finns det fler bad i Stockholm än Ågesta och kärsön som nämnt här? Jag har varit på nakenbad i Saltsjöbaden men här är män och kvinnor uppdelade! Jag ligger hellre naken tillsammans med killarna :)

Nu är ju jag under 30 och "oroar mig" för att alla ska vara gubbar typ 50-60+, jag skulle ju gärna se att det fanns några trevliga typer på iaf 30-40. Känner mig nyfiken på att gå dit ensam och sola naken och flirta lite med några snygga killar, helst flera på samma gång..

Vill du verkligen gå på en strand med en massa perversa gubbar?
    Det vore bättre om du kan skärpa till dig och gå till normala stränder där folk har kläder.
  • Anonym (Nakenfarbrorn)
    Nyfikenpånakenbad skrev 2016-05-16 18:00:11 följande:

Hur mycket perversa gubbar finns det då? Finns det verkligen inga snygga killar där?

Såklart finns vi snygga killar också ;)
  • Anonym (topless)

Vart åker man om man finns i västra götaland?

• fae
    Nyfikenpånakenbad skrev 2016-05-16 17:48:49 följande:

Rekommenderar att du tar med dig en tjejkompis iallafall, alltså ej åker själv. Oavsett åldern på herrarna så är risken stor att de blir för närgångna. Då vill du inte ligga där ensam förutsatt att det endast är flirta du vill göra och inte bli gangbangad eller har en sanslös fetisch för bukkake.
  • vargveum
    Anonym (topless) skrev 2016-05-16 17:21:37 följande:

Jaha, okej :) trodde du var tjej som sagt...

Ja, då kanske nakenbadet kan bli en tillflyktsort medan man letar ny bostad och packar lådor

Skrev slarvigt. Det jag menade var "I'm feelin ya", dvs jag är i liknande situation
Svar på tråden Nudistbad/nakenbad