• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • DevilsDaughter

clementin: Men vad konstigt! Ena man kan göra är väl att vänta och testa igen. Jag skulle nog ha testat varje morgon. Förstår att det känns jättekonstigt nu :( 

• Mandypandy90

Ska försöka hålla mig till lördag...haha när ska du testa?

Skyrocket skrev 2016-06-14 20:11:49 följande:

Tack! Ska du testa snart eller hur går det för dig? :)

• Skyrocket
    Mandypandy90 skrev 2016-06-14 20:18:18 följande:

Ska försöka hålla mig till lördag...haha när ska du testa?

Jag ska egentligen också testa på lördag men det kanske kan hända att jag testar innan....Igen... haha.
  • Sommarminnen12345

DellaM

Eller hur! Ju tidigare desto bättre? Hoppas verkligen!

Njae, min man är inte riktigt redo för utredning, och det är kanske inte jag heller. Vi försöker med periodapp, testlagrets äl-test och även bidrottningsgele sedan januari. Dock utan resultat.. Vet inte om jag gör något fel med äl-testen då jag inte får något vidare starkt utslag..

Jag har en fantastisk tjej på 9 år:)

• Wasserdroppen

Hej alla! Jag slutade med mina piller i december men har haft strulig mens sedan dess. Men nu fick jag mitt första positiva ÄL-test!! Så spännande! Är så himla glad och nervös. Bim den 21 juni om man räknar 14 dagar efter testet :)

• Loncelot
    Sommarminnen12345 skrev 2016-06-14 21:13:35 följande:

DellaM

Njae, min man är inte riktigt redo för utredning, och det är kanske inte jag heller. Vi försöker med periodapp, testlagrets äl-test och även bidrottningsgele sedan januari. Dock utan resultat.. Vet inte om jag gör något fel med äl-testen då jag inte får något vidare starkt utslag..

Vilken tidpunkt gör du det på dygnet, många säger man ska göra på eftermiddagen.. Kan ju rekommendera clearblues fertilitetsmonitor den är helt fantastisk
  • DellaM
    Sommarminnen12345 skrev 2016-06-14 21:13:35 följande:

DellaM

Jag använder mig också av testlagrets älstickor, och får riktigt starka utslag samma dag varje cykel. Dagarna innan o efter är dem svaga, så testen funkar för mig iallafall. Bara efter nån minut visar det skarpare än kontrollsträcket.

Har du testat att testa olika tidpunkter om dagen? Jag testar alltid positivt på kvällen.

Och har du testat något annat märke? Lite konstigt att du inte får starka sträck liksom :)
  • Sommarminnen12345

Tack snälla för tipset, Loncelot! Ska googla lite om den:) Hur funkar den?

DellaM - Har testat från cykeldag 8 och frammåt. Oftast några gånger/dag, olika tider. Har inte testat andra stickor.:/

• aprilhimlen95

Testade ett svagt positivt gravtest från testlagret idag. Är på bim-3. Men litar inte riktigt på testet. Vågar inte tro att jag är gravid än. Har några stickor kvar men tänkte köpa ett på apoteket i helgen. vilket rekomenderar ni?

• Loncelot
    Sommarminnen12345 skrev 2016-06-14 22:00:33 följande:

Tack snälla för tipset, Loncelot! Ska googla lite om den:) Hur funkar den?

DellaM - Har testat från cykeldag 8 och frammåt. Oftast några gånger/dag, olika tider. Har inte testat andra stickor.:/

Man kissar på morgonen på en sticka sen för man in den i monitorn och sen läser den av testet och resultatet kommer upp digitalt på skärmen
Svar på tråden BIM - juni 2016