• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • bebisdags
    Wasserdroppen skrev 2016-06-19 11:06:46 följande:
    Jag har ganska många test kvar hemma så tänkte testa ganska snart igen. Svårt att hålla sig :) antar att det beror på hur starkt man plussar kanske? Att det är lite olika från person till person? Lycka till i vilket fall :)

Ja kan gissa på det, kör på clearblue digital så kanske ska testa med andra:)

Detsamma:)

• bebisdags
    DevilsDaughter skrev 2016-06-19 11:24:05 följande:

Bebisdags: det är ganska stor chans då att få positivt om du är gravid och har 14 dagar mrllan äl och mens.

Då är det bara att hålla tummarna:)
  • Wasserdroppen
    DevilsDaughter skrev 2016-06-19 11:39:50 följande:

Wasserdroppen: vet du att du brukar ha 14 dagar mellan äl och mens? Brukar du det så blir det nog ngn dag extra.

Soofa: konstigt.. brukar du ha spottings? Jag skulle nog ha avvaktat å testat imorgon med mprgonurin. Spara urinen för om det blir liknande med det testet så kan du köpa av ett annat märke och testa med det.

Jag har rätt oregelbunden mens efter att jag slutade med P-pillrena i december. Men den här månaden lyckades jag få ett utan tvekan positivt ÄL-test så jag hoppas att det fungerar som det ska den här gången.
  • Anonym (EL)
    Clementin skrev 2016-06-18 15:08:28 följande:

Nu är jag hela två veckor sen och har fortfarande inte fått mer plus än den där måndagen.. bara massa neg.
    Har molvärk till och från, det kändes rejält i högra sidan igår så jag väntade återigen på mens inatt - inget. Hungrig ofta men jag kan få en rejäl mättnadskänsla när jag väl ätit. Yr rätt ofta och känns som att hjärtat slår i 220 bara av att gå uppför trappan. Sugen på choklad och "gottefika" typ bullar, munkar mm. Törstig väldigt ofta. Illamåendet kommer och går, som håller sig mest till eftermiddagar och sena kvällar.

Vad detta än beror på, så är jag orolig såklart. Borde ringa barnmorskan oavsett på måndag, för nåt verkar vara fel. Nån mer som vart med om liknande? :(

Har inte varit med om liknande men tycker absolut du ska ringa barnmorskan på måndag och fråga vad hon tror. Så frustrerande när det blir sådär...
  • Wictor090719

Längesen jag skrev här inne.

BIM på fredag, tror jag fick en nidblödning innan..lite lite ljusrosa på pappret. Jag hoppas men vågar inte ropa hej än.

Mamma till finaste Wictor 090719.
  • soofa
    Wasserdroppen skrev 2016-06-19 20:29:40 följande:

Liiiite rosa. Vad tror ni? 

Jag ser! :) 
  • citronen95

Måste bara fråga om någon känt som mig. Äl+10 idag och jag har fått en så dålig smak i munnen, typ surt gammalt äpple.. Hjälper inte att borsta tänderna eller använda flux. Smaken är såpass stark att mat och dryck inte längre smakar gott. Kan detta vara ett tecken på graviditet? Aldrig känt så förut.

Svar på tråden BIM - juni 2016