• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • jessimalm

Nu ska ni få höra något kul :p

Min sambo har sett båda positiva grav testen jag gjort men tror mig ändå inte så nu åkte han till apoteket för att köpa clearblues digitala haha.

Varje gång jag varit på toaletten är han orolig att jag blöder, det är hans första barn så han är super orolig stackarn!

Jag har växtvärk i magen och spänner i brösten och morgon illamående :(

En fråga, testen med veckoindikator hur funkar de?

Hade ju äl 4 juni och beräknad mens i helgen som var men plussade någon dag innan BIM, vet ju att jag blivit gravid i juni så jag tycker det är konstigt att räkna från förra mensen i maj som började 22a. Aldrig fattat detta riktigt fast jag har 2 barn.

• DevilsDaughter

jessica: ja, det är lite skumt att räkna så, känns ju inte logiskt. Men anledningen är att många vet när man hade mens sist, medan få vet när de hade ägglossning. 

• Anonym (Nervös)

Fortfarande ingen mens! 3 dagar sen idag, som jag skrev förut så fick jag en skugga på ett testa tidigt test men i fredags när jag tog ett digitalt med cb så var det negativt. Nu har det gått några dagar och eftersom jag aldrig varit med om att mensen varit sen så köper jag ett nytt cb idag, håller tummarna för att det står gravid!!

• Tra3dockan

Tog ett nytt test som var helt blankt, så det var definitivt ett tidigt missfall jag hade. 

Lycka till ni andra, jag hoppar till juligruppen och hoppas att äl kommer igång snabbt.

• DevilsDaughter

grejs: Jag tror inte att jag ser ngt på testet.. Men när jag själv testat väldigt svagt så brukar jag inte få med det på bild med min kamera. Så har du sett ngt där så borde det ju va ngt. Men testa igen med nästa morgonurin skulle jag göra!

Nervös: Jag skulle ha köpt ett test direkt!!

jessimalm: Grattis!!

• Cecilia13

Jag har fått antibiotika för min halsfluss, det känns inte alls bra om det nu skulle vara något på gång... BIM +3 idag, har beställt ett test på nätet. Intalar på något vis mig själv att jag redan vet hur det ligger till :) (Men det kan bero på att jag har det alldeles för gamla testet med ett tydligt plus på i skåpet)

Svar på tråden BIM - juni 2016