• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Tiiffany

Och så kom mensen som en klocka men det misstänkte jag hela tiden för jag kände inga symptom alls. Då bokar jag tid för en tredje o sista inseminering! Hoppar in i juli gruppen. Lycka till alla som är kvar

• Cecilia13

Jag testade med CB digital för en stund sedan: Gravid 2-3v!!! Ingen tvekan längre, känns helt otroligt :) Vi lyckades på första försöket denna gången också, kan inte riktigt fatta hur man kan ha sådan tur...

• Fluffan86

Igår var jag till barnmorskan, hon konstaterade samma sak som jag misstänkte, jag är inte gravid längre så den konstiga blödningen var ett tidigt missfall... Men men vi fortsätter försöka, nu vet jag att jag kan bli gravid iaf Hoppar över till juligruppen igen.

Grattis till alla plus!!

• Loncelot

Bim -3/4 idag och testet som ja absolut inte skulle testa innan en viss dag var självklart negativt imorse...Har man fortfarande en chans...känns dock inte då...frustrerande...

• nanna100

Startade dagen med ett plus :) kommer minnas denna dagen som en härlig och overklig midsommar :) nu ska vi alltså bli tvåbarns föräldrar :) hoppas allt kommer gå bra bara, känner mig mer orolig nu när man faktiskt ÄR gravid med tvåan...

• Crazy catlady

Nu kom ljusbruna flytningar så mensen är på g :( tack för mig i denna tråd.. Får se om jag kommer till juli tråden..

Lycka till !

• Anonym (EL)
    Crazy catlady skrev 2016-06-24 20:51:31 följande:

Nu kom ljusbruna flytningar så mensen är på g :( tack för mig i denna tråd.. Får se om jag kommer till juli tråden..

Lycka till !

Så tråkigt Du är mer än välkommen till julitråden när/om du känner dig redo.
  • Teres85

ÄL + 10/ BIM -4 idag.

Fortfarande jämn/hög temp. Trött, finnig, yr och endel flytningar. Lite ömma bröst och andfådd. Börjar verkligen få upp hoppet nu men är bortrest fram till mån kväll så kommer att testa tidigast ÄL+13 möjligen på onsdag ÄL + 14 för då åker min sambo bort resten av veckan. Svårt att fokusera på nåt annat nu trots att jag är på semester med ett stort roligt gäng.

Svar på tråden BIM - juni 2016