• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Crazy catlady

Äl+10 .. testade med testlagrets stickor och även rfsu.. det visade något übersvagt på båda.. hjärtat började slå lite extra .. rädd för att det kanske va färgrester eller spökstreck så jag tog två nya med samma urin.. tokblankt :( så det va nog bara huvudet som spelar spratt med mig.. Men än är det inte försent .. men det skulle vara kul o veta om man kan dricka lite alkohol på midsommar eller inte :)

• eg90

Så kom mensen, en dag tidigt. Hejdå junitråden, ses i juli.

• Dalkullan92

Är på ÄL +8 BIM -6 i dag :)

Inte så mycke känningar än. Bara lite hugg i livmodern. Får hoppas de tagit sig den här gången :)

• Videungen

Hoppar in i juli-gruppen istället! Mensen kom igår, innan jag ens hunnit börja bli för otålig o börja testa, så det var ju bra. Dock blev ju min lutealfas bara på tio dagar... Men förra cykeln var den 13 dagar, så det kanske bara var en tillfällighet!

Grattis till alla plus!!! Och håller tummarna för er som är kvar och väntar! Kikar nog inte här då o då ett tag till :) kramar

• Videungen
    Videungen skrev 2016-06-22 13:23:33 följande:

Hoppar in i juli-gruppen istället! Mensen kom igår, innan jag ens hunnit börja bli för otålig o börja testa, så det var ju bra. Dock blev ju min lutealfas bara på tio dagar... Men förra cykeln var den 13 dagar, så det kanske bara var en tillfällighet!

Grattis till alla plus!!! Och håller tummarna för er som är kvar och väntar! Kikar nog inte här då o då ett tag till :) kramar

*kikar nog IN här då och då... Blev visst fel!

• Loncelot

Äl+8/9 Bim-6/7 svårt att hålla sig från att inte testa usch...Har ju monitor o i den kan man göra graviditetstest o då står det inte gravid eller gravid så på den blir det ju väldigt svart på vill, blir ju inte direkt ett kanske kan vara nått...Så vill inte testa för tidigt...men hur håller man sig...

• Crazy catlady

Åh vad jag hatar när ögonen spelar spratt... tog ett test ikväll oxå och jag tycker mig skymta ett superdupersvagt streck... inte ens värt att försöka få med på bild.. kan lika gärna vara ett spökstreck, men det kom inom godkända tiden ! Man hoppas så mycket, men samtidigt vågar man inte hoppas för mycket...
    Drar lite i livmodern till och från och det börjar sticka lite i brösten ibland.. inte alltid.. annars känner jag inget märkvärdigt.. bim på lördag..  

• Pennie22

hej tjejer hoppat över till februaritråden nu då jag ff har plus. Hoppas vi ses där kram

• citr0nen

Hej! Jag har äl +10, bim-4 idag och fick en liten blödning idag.. Tror ni att det kan vara en nidblödning eller är det mensen som kommer? Brukar inte ha det innan mens men kroppen är ju också underlig.. Har ömma bröst och molande värk i tjejmagen.

• nanna100

Har inte varit så aktiv i tråden men läser lite då och nu. Är på bim - 7 idag och hade positivt ÄL test för för 9 dagar sedan.
    Har sedan ägglossning känt lite hugg/molande i tjejmagen. Dock ej de sista dagarna. Känner även att det ilar längst med hela brösten.
    Men hjärnan kan ju verkligen spel en ett spratt. Försöker ta en dag i taget och inte tänka för mycket.
    Kommer inte ihåg hur det kändes eller om jag kände något såhär tidigt min första graviditet, det har jag glömt redan, haha.

Svar på tråden BIM - juni 2016