• Anonym (Rottingen)

Pisk med rotting

Är det någon här som har blivit piskad med rotting - alltså i vuxen ålder?. Hur ont gör det? Jag har tidigare aldrig fått med rotting, men nu skall jag få det under morgondagen. Har fått med paddel tidigare, och det klarar jag, även om det gör förbannat ont. Är lite skakis för att rotting skall vara värre, då får han ju liksom schwung på ett annat sätt än med en liten paddel. Någon som prövat och vet hur det känns?

• Svar på tråden Pisk med rotting
  • Bobby Clarke

Det tycker jag att du ska, och sneglar på min egen här

fae skrev 2016-05-06 10:44:41 följande:

Samma här, tror jag

• fae
    Bobby Clarke skrev 2016-05-06 11:24:26 följande:

Det tycker jag att du ska, och sneglar på min egen här

Jaså, detta med rotting är något du kan rekommendera alltså? :D
  • Anonym (Rottingen)

Fy fan vad ont det gjorde, Det var det värsta pisket jag fått, och då är jag ändå van vid rätt hårda tag.  Klart värre än en paddel. Rumpan bränner som eld o undrar hur länge det dröjer innan jag kan sätta mig igen.

Anonym (Anna) skrev 2016-05-06 10:53:56 följande:
    Om du kan ta en risbastu med ett kraftigt björkris så klarar du nog rottingen också. Men det är på den nivån.
    Har inte fått med björkris, men du verkar ju van vid hårt smisk. Får du ofta rotting? Känner du av det länge efteråt?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Rottingen) skrev 2016-05-06 20:34:53 följande:

Fy fan vad ont det gjorde, Det var det värsta pisket jag fått, och då är jag ändå van vid rätt hårda tag.  Klart värre än en paddel. Rumpan bränner som eld o undrar hur länge det dröjer innan jag kan sätta mig igen.

Har inte fått med björkris, men du verkar ju van vid hårt smisk. Får du ofta rotting? Känner du av det länge efteråt?

Rottingen har vi bara testat ett par gånger för att tänja på gränserna men det är på gränsen vad jag klarar av så det är sällan vi använder den. Björkriset får jag smaka oftare och det svider också riktigt jäkligt mycket men det ger en helt annan typ av sveda.

Handsmisk lagd över knät är vanligast men med hårbotten får jag mycket också. Sedan kommer nog björkriset.

Hur reagerade du när du fick smaka rottingen?
  • Anonym (Rottingen)

Det var väl med något blandad känsla av förväntan på att få pröva och oro för smärtan. Jag får som sagt ganska tuff bestraffning annars också, och jag vill att det skall göra rejält ont, men ja lite oro för att det skulle bli för mycket. 

Det var tufft. Jag låg framstupa över vårt matbord, med neddragen byxa och trosa. Började med lite lätt handsmisk innan han övergick till rotting. Han tog det väldigt lugnt och försiktigt i början, långt mellan rappen och att det inte var full styrka förstod jag ju senare. Allteftersom så blev det dock hårdare och bet rejält i rumpan. Och då säger han att nu avslutar han med tio rejäla rapp. 

Kan ju säga att de tio rappen var det värsta smisket jag prövat. Skrek och vred mig, tur jag hade en kudde jag kunde begrava ansiktet, och den var alldeles blöt av mina tårar efteråt. 

• fae
    Anonym (Rottingen) skrev 2016-05-07 10:55:17 följande:

Det var väl med något blandad känsla av förväntan på att få pröva och oro för smärtan. Jag får som sagt ganska tuff bestraffning annars också, och jag vill att det skall göra rejält ont, men ja lite oro för att det skulle bli för mycket. 

Det var tufft. Jag låg framstupa över vårt matbord, med neddragen byxa och trosa. Började med lite lätt handsmisk innan han övergick till rotting. Han tog det väldigt lugnt och försiktigt i början, långt mellan rappen och att det inte var full styrka förstod jag ju senare. Allteftersom så blev det dock hårdare och bet rejält i rumpan. Och då säger han att nu avslutar han med tio rejäla rapp. 

Kan ju säga att de tio rappen var det värsta smisket jag prövat. Skrek och vred mig, tur jag hade en kudde jag kunde begrava ansiktet, och den var alldeles blöt av mina tårar efteråt. 

Planerar han sina bestraffningar av dig dagar i förväg...? Jag är personligen inte mycket för sådant, så kanske inte fattar riktigt.

Andra aspekter av detta då, smisk brukar göra ont, pisk desto mer, men fick du inte ut något mer av det?
  • Anonym (?)

Varför njuter man av att få stryk?

• fae
    Anonym (?) skrev 2016-05-07 11:12:06 följande:

Varför njuter man av att få stryk?

Varför inte? Ts verkar dock bara prata om hur ont det gör.

Själv då, vad gillar du?
  • Anonym (Elo)

Ni som gillar detta, är det bara pisk/smisk eller samlag efteråt?

När jag tillrättavisar min flickvän brukar jag knulla henne hårt bakifrån efteråt och spruta henne i ansiktet. Nu verkar ni köra hårdare varianter än jag, jag använder mest handflatan.

Har självt byggt en sorts "stupstock" där jag kan bestiga henne. Temat/stämningen är nog viktigare än själva smärtan i sig för mig.

Med enkel rekvisita kan man göra det riktigt stämningsfullt. Mörklägg rummet, tänd några ljus och ha en lågt bord. Vips har man ett offeraltare där man kan utföra en rituell "våldtäkt" Hon köpte faktiskt bordet på ett loppis med just den baktanken. Hon är lite inne på Pagan/Wicca grejor. Skotskrutig kjol och en gammal stol så kan man leka magister etc.

• vargveum
    Anonym (Elo) skrev 2016-05-07 14:47:55 följande:

Ni som gillar detta, är det bara pisk/smisk eller samlag efteråt?

När jag tillrättavisar min flickvän brukar jag knulla henne hårt bakifrån efteråt och spruta henne i ansiktet. Nu verkar ni köra hårdare varianter än jag, jag använder mest handflatan.

Har självt byggt en sorts "stupstock" där jag kan bestiga henne. Temat/stämningen är nog viktigare än själva smärtan i sig för mig.

Med enkel rekvisita kan man göra det riktigt stämningsfullt. Mörklägg rummet, tänd några ljus och ha en lågt bord. Vips har man ett offeraltare där man kan utföra en rituell "våldtäkt" Hon köpte faktiskt bordet på ett loppis med just den baktanken. Hon är lite inne på Pagan/Wicca grejor. Skotskrutig kjol och en gammal stol så kan man leka magister etc.

Kör inte pisk som bestraffning, mer varvat med samlag, oralt osv. Även om jag binder fast kvinnan gör kag det i ställningar så att jag kan ge henne orgasmer under tiden. Rollspel är inte riktigt min grej tror jag...
  • Anonym (Rottingen)
    fae skrev 2016-05-07 11:17:44 följande:
    Varför inte? Ts verkar dock bara prata om hur ont det gör.

Själv då, vad gillar du?
    Nu var det smärta som frågan handlade om - hur ont det gör att få pisk med rotting. Annars är det väl grejen som sådan, att få en bestraffning, som är min kink. Få känna mig utlämnad och inte ha något att säga till om. Smisket i sig är bara ett led i att leva ut den känslan, inte det jag längtar efter i sig, det gör bara just ont. 
  • fae
    Anonym (Rottingen) skrev 2016-05-07 15:11:21 följande:

Nu var det smärta som frågan handlade om - hur ont det gör att få pisk med rotting. Annars är det väl grejen som sådan, att få en bestraffning, som är min kink. Få känna mig utlämnad och inte ha något att säga till om. Smisket i sig är bara ett led i att leva ut den känslan, inte det jag längtar efter i sig, det gör bara just ont. 

Att smärtan är ett led i att leva ut en känsla som helhet förstår jag mycket väl. :) Var mest nyfiken på hur du upplevde rottingupplevelsen som just helhet, att det gör ont förstår jag.

Själv är jag inte ett dugg för bestraffningar, inser jag mer och mer. Är det bara eller främst då du känner dig utlämnad?
  • Anonym (Anna)

Det är varierar om det är i samband med sex eller som bestraffning hos mig. Och smisket är förstås annorlunda beroende på syftet. Jag vill leva ut känslan att vara den olydiga flickan som får smisk på gammaldags vis. Men betonar att jag är emot all form av aga mot barn. Det är mina egna känslor det handlar om.

• Anonym (Rottingen)
    fae skrev 2016-05-07 15:17:59 följande:
    Att smärtan är ett led i att leva ut en känsla som helhet förstår jag mycket väl. :) Var mest nyfiken på hur du upplevde rottingupplevelsen som just helhet, att det gör ont förstår jag.

Själv är jag inte ett dugg för bestraffningar, inser jag mer och mer. Är det bara eller främst då du känner dig utlämnad?

Alltså, ja det är då jag känner mig utlämnad. Han som bestämmer att jag skall få ett straff och vad för straff. Och det är just den känslan, att han bestämmer att jag skall få något jag egentligen inte vill vara med om, och det är där smisket är .s.a.s. medlet för detta. Vi har testat annat, att jag måste göra vissa saker eller så, men det blir liksom ingen riktig edge på det. Så då har vi hittat smisket, jag vill inte ha smisk egentligen, gör ju bara ont, men han ger mig ingen annan utväg. 

Nu är det inte så att jag får smisk var och varannan vecka, alltså, det händer kanske med 6-8 veckors mellanrum. Och föstås har vi våra regler om vad han får göra och inte o så. Därför är det som jag skrev inte så att jag är rädd eller orolig egentligen utan det var mer en undran över hur det var att få med rotting. 

• olydig gosse

Hej jag har fått rotting både som barn o vuxen svider rätt så bra och får man ordentligt så är det svårt att sitta sedan.

• Anonym (hårt eller löst)
    Anonym (Rottingen) skrev 2016-05-05 21:12:04 följande:

Är det någon här som har blivit piskad med rotting - alltså i vuxen ålder?. Hur ont gör det? Jag har tidigare aldrig fått med rotting, men nu skall jag få det under morgondagen. Har fått med paddel tidigare, och det klarar jag, även om det gör förbannat ont. Är lite skakis för att rotting skall vara värre, då får han ju liksom schwung på ett annat sätt än med en liten paddel. Någon som prövat och vet hur det känns?

Det beror ju alldeles på hur hårt man slår. Det går ju att slå nästan hur löst som helst och det går att svinga den över huvudet till ett rejält rapp.
  • Stinalarsson2719

Rotning är värre. Har själv fått en gång och gett nog minst hundra gånger. Min man skriker och bölar varje gång jag tar fram rotningen. Jag kör en hård stil.

• sträng

Om det gör ont beror på vem som hanterar rotting en I mitt fall var det en kvinna.

• Anonym (ug-tjej)
    sträng skrev 2023-05-02 14:26:36 följande:

Om det gör ont beror på vem som hanterar rotting en I mitt fall var det en kvinna.

Och i mitt fall en man (är själv tjej).
  • Anonym (P)

Kan inte tänka mig det är någon större skillnad på vilket kön som håller i rottingen. Jag tjuter ögonen ur mig oavsett. (Är kvinna).

Svar på tråden Pisk med rotting