Skyddad identitet
Försöker igen.
Ngn här som lever med skyddad identitet? Varför? Hur är er vardag? Hur löser man det med barnen?
Försöker igen.
Ngn här som lever med skyddad identitet? Varför? Hur är er vardag? Hur löser man det med barnen?
skriver igen. någon
Hej.
Tack för ditt svar. Jag står inför att vi förmodligen kommer flytta till hösten och ansöka om kvarskrivning. Barnens pappa sitter i fängelse och är dömd till 3 år för förberedelse till mord på mig, sambo och mina barn. Jag försöker förstå hur min vardag ska bli och vill gärna få mera exempel Om du orkar.
Jo. Att det blir komplicerat är jag med på. Därför jag undrar om ni som varit i samma sits vill dela med er av råd.
Börjat få kläm på hur det fungerar med skola etc. Men hur är er vardag?
Tack för alla svar.
finns det mera ni kan berätta?
eller tips på något forum där man kan prata med andra med skyddad identitet?
Hos oss så handlar det om min fd partner som sitter inne för förberedelse till mord på mig, gemensamma barnen och min nuvarande sambo. Har svårt att tänka mig hur livet ska bli därav alla frågor. Mina nuvarande vänner har svårt att förstå att vi ska göra det här och polisens personskyddsgrupp rekommenderar kvarskrivning och att hög hotbild kvarstår så finns ju inte mycket annat att göra en att flytta. Flytten kommer ske i framtiden då det är ett tag kvar på fängelsestraffet men vill bara få prata lite med någon som är liknande situation.